ایجاد اشتغال ۲۵۰ نفر در واحدهای تولیدی استان

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: سال گذشته  خانه صنعت، معدن و تجارت از طریق ارتباط با واحدهای صنعتی و رفع مشکل اشتغال ۲۵۰ نفر را در این واحدها جذب کرد.
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: سال گذشته خانه صنعت، معدن و تجارت از طریق ارتباط با واحدهای صنعتی و رفع مشکل اشتغال ۲۵۰ نفر را در این واحدها جذب کرد.
کد خبر: ۱۳۷۱۴۲۱
به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، حسن حسینی در نشست مطبوعاتی اظهار کرد: با این حال یکی از مشکلات اصلی واحدهای تولیدی نبود نیروی کار است، با اینکه بیکاری در جامعه وجود دارد و در کارخانه ها نیز شرایط شغلی مهیا است اما نیروی انسانی آماده کار در واحدهای تولیدی کم است. 
وی افزود: از آنجا که صدور جوازهای تاسیس صنعتی به خانه صمت استانها تفویض اختیار شده است، در این راستا پارسال خانه صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی یکهزار و ۲۱۵ جواز تاسیس در استان برای متقاضیان صادر و زمینه اشتغال یکهزار و ۹۸۰ نفر را فراهم کرد.
وی بیان کرد: یکی از وظایف خانه صمت به روزرسانی انجمن های صنایع همگن است که در این راستا ۱۸ مجمع برای صنایع همگن زیرپوشش خانه صنعت معدن و تجارت استان برگزار شد.
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: طی دو سال گذشته به دلیل محدودیتهای کرونایی روز گرامیداشت صنعت و معدن در مشهد برگزار نشد اما امسال هفته آخر تیرماه این مراسم  در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود.
حسینی با اشاره به تحولات و اتفاقات جدید در حوزه سیاسی کشور اظهار داشت: اخیرا شاهد رفت و آمدهای مقامات کشورهای همسایه و همچنین نماینده اتحادیه اروپا به کشورمان هستیم که بارقه امیدی را برای گشایش های اقتصادی ایجاد کرده است اما تاثیر مستقیمی هم بر فضای اقتصادی کشور دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها