بازرس کل استان ایلام گفت: رسانه ها با مطالبه گری و انعکاس خواسته های مردم و موشکافی عملکرد مدیران، زمینه و عرصه را برای بروز تخلفات اداری مدیران تنگ کنند.
کد خبر: ۱۳۷۱۴۱۸

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ مهدی اصلانی کرچی  در نشست خبری با اصحاب رسانه  استان ایلام افزود: برخورد قاطع با مدیران متخلف و قانون گریز از وظایف سازمان بازرسی است و در مقابل حمایت از مدیران شجاع، توانمند، متعهد و قانون مدار به عنوان سرمایه های نظام هم در دستور کار سازمان قرار دارد.

وی ادامه داد: سال گذشته ۲۰ فقره تعقیب کیفری، ۹۷ فقره تعقیب اداری و انضباطی، محکومیت کیفری ۱۸ نفر برای کیفرخواست مدیران و کارشناسان بوده که برای ۹ نفر از این تعداد حکم محکومیت صادر شده است.

اصلانی افزود: برای ۹۱ نفر رای محکومیت تنبیهات اداری صادر شد که از این تعداد پنج نفر در سطح مدیران کل، ۱۵ نفر معاونان، سه نفر شهردار ، ۳۱ نفر رییس اداره و مابقی کارشناسان و نیروهای ادارات بودند.

بازرس کل استان ایلام اضافه کرد: سال گذشته ۲ هزار و ۴۹۷ فقره شکایات و مطالبات مردمی از دستگاه ها رسیدگی شد که نسبت به مدت مشابه سال ۹۹ حدود ۷۰ درصد ورودی و رسیدگی به گزارش ها افزایش را نشان می دهد.

وی ادامه داد: سال گذشته از ۲۸ واحد تولیدی بازدید انجام گرفت و در طی این بازدیدها مشکلات ۱۸ واحد تولیدی مرتفع شد.

بازرس کل استان ایلام گفت: سال گذشته ۷۷ فقره اقدام اثربخش به ۲۱۷ میلیارد تومان انجام گرفت که شامل مواردی چون فرار مالیاتی، تسریع در وصول مطالبات دولتی، استرداد وجوه به نفع دولت و کسر و اصلاح صورت وضعیت های پیمانکاری در پروژه های مختلف دستگاه هاست.
 
 


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها