حسینی رمدانی خبر داد

اخذ چهار فقره سند مالکیت برای بخشی از رودخانه حبله رود

سرپرست امور منابع آب فیروزکوه، گفت: با اخذ چهار فقره سند شش دانگ تک برگی در بستر رودخانه حبله رود، مجموع اسناد مالکیت ماخوذه توسط این امور، به بیش از 1400 هکتار رسید.
کد خبر: ۱۳۷۱۳۶۹
به گزارش جام جم آنلاین تهران، علی اکبر حسینی رمدانی در خصوص سند مالکیت بخشی از رودخانه حبله رود، تصریح کرد: در پی تلاش و پیگیری کارشناسان واحد آب‌های سطحی و همکاری واحد حقوقی و به منظور حفظ انفال و تثبیت بستر رودخانه های حوزه عملکرد این امور، نسبت به اخذ ۶۲۸ هکتار سند مالکیت برای اراضی حریم و بستررودخانه حبله رود اقدام به عمل آمد که در مجموع اسناد مالکیت ماخوذه توسط این امور به هزار و ۴۳۸ هکتار رسید.

وی افزود: ضمناً این امور با همکاری دفتر حقوقی، تا قبل از این توانسته بود برای مساحتی در حدود ۸۱۰ هکتار از اراضی و بستر رودخانه های شهرستان فیروزکوه سند مالکیت شش دانگ تک برگی اخذ نماید.

سرپرست امور منابع آب فیروزکوه با بیان اینکه با این اقدام دست متعدیان به حریم و بستررودخانه ها کوتاه و مالکیت شرکت آب منطقه ای تهران تثبیت خواهد شد اظهار کرد: با مالکیت شرکت آب منطقه ای، بستر رودخانه ها از تصرف افراد سودجو مصون خواهد ماند.

حسینی رمدانی در پایان خاطرنشان کرد: امور منابع آب فیروزکوه تا اخذ سند مالکیت برای تمامی بازه های تعیین شده ادامه داشته و به موازات آن تقاضای خلع ید و رفع تصرف از اراضی که اسناد آن به شرکت آب منطقه ای منتقل گردیده، در دستور کار امور قرار خواهد گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها