فرمانده انتظامی استان هرمزگان در دیدار با رییس کل دادگستری ومسئولان قضائی استان طی سخنانی هفته قوه قضائيه را فرصتی برای تجلیل از خادمان دستگاه عنوان کرد.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان در دیدار با رییس کل دادگستری ومسئولان قضائی استان طی سخنانی هفته قوه قضائيه را فرصتی برای تجلیل از خادمان دستگاه عنوان کرد.
کد خبر: ۱۳۷۱۲۱۰

 

هرمزگان-جام جم انلاین-فرمانده انتظامی استان هرمزگان در دیدار با رییس کل دادگستری ومسئولان قضائی استان طی سخنانی هفته قوه قضائيه را فرصتی برای تجلیل از خادمان دستگاه عنوان کرد .

 

 سردار غلامرضا جعفری  به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائيه در دیدار با رئیس دادگستری استان گفت: پلیس براساس رويكرد جامعه محوري خود همواره در تلاش است تا از مشاركت عمومي شهروندان در تأمين امنيت پايدار در سطح جامعه به خوبی و به نحو شایسته بهره ببرد.

 

وی افزود : هفته قوه قضائيه فرصتی برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در دستگاه قضا و به ویژه تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره مجاهد نستوه، شهید مظلوم دکتر بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه می باشد ، نامگذاری این هفته به نام هفته قوه قضائیه که با نام و یاد این شهید بزرگوار و مرد دستگاه قضا و عدالت به یکدیگر پیوند خورده را که از یک سو شهادت ایشان را تسلیت و هفته قوه قضائيه را به رئيس کل دادگستری استان تبریک گفت.

 

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: قوه قضائيه با الگو قرار دادن منش و رفتار و خط و مشی این شهید بزرگوار از ابتدای انقلاب اسلامی توانسته سربلند و سرافراز به مردم شریف ایران اسلامی خدمت نموده و با اجرای صحیح قانون حق مظلومان را از ظالمان و مخلان نظم و امنیت باز پس بگیرد.

 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه نیروی انتظامی بعنوان ضابط دستگاه قضائی و بعنوان مجری قوانین در جامعه همیشه مقتدر و قاطع در مقابل مخلان نظم و امنیت عمومی ایستاده، تصریح کرد: مجموعه فرماندهی انتظامی استان با هوشیاری و آمادگی بیش از پیش در جهت خدمات رسانی به مردم شریف و مقابله و مبارزه بی امان با مخلان نظم و امنیت و قاچاقچیان مواد مخدر و پدیده شوم قاچاق کالا و ارز ایستاده و اجازه هنجار شکنی را به هیچ کس نخواهد داد.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها