در نشست مدیران ارشد گروه سرمایه‌گذاری پتروشیمی خلیج فارس مطرح شد:

پترول پشتیبان پتروشیمی ایلام است

مدیران ارشد گروه سرمایه‌گذاری و توسعه‌ صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس از واحدهای مختلف پتروشیمی ایلام بازدید و راهبردها، آینده‌ی طرح‌ها، مشکلات و راه حل‌ها برای افزایش ظرفیت تولید بررسی شد.
کد خبر: ۱۳۷۱۱۴۷

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ علی علیرضانژاد نماینده ستاد و هیئت مدیره گروه سرمایه گذاری با تمجید از تلاش‌های صورت گرفته و ماندگار مدیران و کارکنان در این مجتمع بزرگ،گفت: پتروشیمی ایلام گل سرسبد سرمایه‌گذاری «پترول» است.

وی با بیان اینکه ایلام یک استان مرزی و‌ کمتر توسعه‌یافته است و پتروشیمی در استانی با شرايط خاص قرار گرفته افزود: اقداماتی صورت گیرد تا مردم حلاوت و شیرینی‌ وجود این شرکت را بیش از پیش بچشند.

علیرضا‌نژاد تاکید کرد: به سرعت راه‌حل خروج از مشکلات ، تأمین خوراک و ایجاد صنایع پایین دستی در راستای تکمیل ارزش افزوده تعیین شود.

وی با بیان اینکه منابع مالی مورد نیاز پروژه‌ها را می توان از طريق سیستم بانکی کشور و از درون گروه(پترول) تأمین نمود افزود: بر این اساس باید صنایع پتروشیمی با کمترین ریسک و بیشترین بازدهی از طریق شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای افزایش ظرفیت تولید و ارزش گام بردارند.

این مدیر ارشد پترول با اشاره به اینکه نخبگان صنعت اصل را بر تولید قرار دهند و از حاشیه به دور باشند ادامه داد: صنعت پتروشیمی در مسیر جذب سرمایه‌گذاری بیشتر قرار گیرد و فرهنگ سرمایه گذاری در منطقه نهادینه شود.

علیرضا نژاد ابراز امیدواری کرد: مدیران دولتی، ذینفعان ، فعالان اجتماعی و رسانه‌‌های منطقه حامی تولید، سرمايه‌گذاری و صنعت پتروشیمی باشند.

علیرضا نژاد در‌ پایان با بیان اینکه مدیران جهادی در هر عرصه‌ای ورود نموده‌ موفق ظاهر شده‌اند تاکید کرد: مجموعه «پترول» پشتیبان پتروشیمی ایلام است.

حسن نجفی سمنانی؛ مدیرعامل شرکت پتروشیمی با بیان اینکه نگاه تیم جدید مدیریتی به تولید و پتروشیمی ایلام مثبت ، راهبردی و قابل تقدیر است، گفت: با همت و حضور نیروهای با تجربه و متخصص طی دو سال آتی آینده بسیار درخشانی پیش روی پتروشیمی ایلام است.

وی به راه‌اندازی فاز دوم پتروشیمی ایلام پس از ۱۷ سال به دست متخصصان و صنعتگران کشور و فرزندان استان ایلام بدون حضور سازندگان و کارشناسان خارجی اشاره کرد و افزود:تولید DMDS CHAVAR65 ، ثبت رکورد یک‌ میلیون تن پلی‌اتیلن سنگین و بیش از ۲۰۰ هزار تن اتیلن تنهای گوشه‌ای از تلاش‌های مجموعه پتروشیمی ایلام در راستای تحقق شعار سال است.
 
در این نشست کارشناسان و مدیران تعدادی از پتروشیمی‌ها به نمایندگی از شرکت‌ صنايع پتروشیمی خلیج‌فارس و مدیران پترول حضور داشتند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها