مدیرکل صدا و سیمای چهار محال عنوان کرد

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رسالت اصلی صدا و سیما

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنگره 10 هزار نفری شهداء جامعه عشایری عنوان کرد

دشمن عاجز ما به وطن‌فروشان و پناهندگان خیانتکار امید بسته است

سلامی سرلشگر پاسدار حسین سلامی با بیان اینکه این روزها دشمن عاجز ما به وطن‌فروشان و پناهندگان خیانتکار امید بسته است، گفت: این افراد شاید هم‌زبان ما باشند اما سخن دشمن را ترجمه می‌کنند و در خیال باطل خود گمان می‌برند می‌توانند مغزها و قلوب مردم ما را در کنترل خود بگیرند.
کد خبر: ۱۳۷۰۷۴۲

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری؛ اولین کنگره سراسری 10 هزار نفر جامعه عشایری کشور صبح امروز با حضور سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، غلامعلی حیدری سودجانی استاندار چهار محال،غلامرضا سلیمانی فارسانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و خیل عظیم مردم استان و جامعه بزرگ عشایری  صبح امروز سه شنبه 31 خرداد در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد.

در ابتداء این مراسم حضرت آیت الله محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، با خوش آمد گوئی به خانواده معظم شهداء و همچنین فرماندهان لشگری و مسئولان کشوری از دست اندرکاران این کنگره تشکر نمود.

شهداء جامعه عشایری افتخار امت اسلام و انقلاب اسلامی است

در ادامه سردار سرلشگر حسین سلامی فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تجلیل از خانواده معظم شهدا و جامعه بزرگ عشایری شهداء این جامعه را افتخار امت اسلامی و مردم فهیم و قدرشناس برشمرد و تصریح کرد: نکوداشت نام و یاد شهداء از تاکیدات اهم مقام معظم رهبری است که باید بدان اهتمامی در خور توجه داشت.

تاریخ ایران سرشار از پیروزی است

سرلشگر سلامی افزود: تاریخ ایران سرشار از پیروزی است و هر کجا ما با دشمنان مواجه شدیم، آنها عقب‌نشینی کردند و امروز هم دشمن افسرده، پژمرده و بی‌رمق و ناتوان و عصبی از نرسیدن اهداف خود و سرگردان برای راهی برای خروج است اما در عین حال زخمی با کینه عمیق است.

امروز منطق نظام اسلامی بر جهان جاری شده است

سلامی با بیان اینکه امروز منطق نظام اسلامی بر جهان جاری شده است، تصریح کرد: دشمنان باور نمی‌کردند که ایران با دست‌های خالی بتواند منطق انقلاب خود را در جهان گسترش دهد و نمادهای بزرگ قدرت را بسازد و در مقابل دشمنان این‌چنین زیبا صف‌آرایی و منطق خود را بر جهان جاری کند.

به برکت خون شهدا و پایداری خانواده‌های آنهاست که اعلام می‌کنیم ما خاک پای همه آنها هستیم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ۴۴ سال است که این ملت در یک مبارزه جهانی مستمر این‌چنین سربلند و سرافراز باقی مانده است که به برکت خون شهدا و پایداری خانواده‌های آنهاست که اعلام می‌کنیم ما خاک پای همه آنها هستیم.

مردم عاشق نظام و جمهوری اسلامی ایران هستند

سلامی به توطئه‌های دشمن و مزدوران آن برای ضربه‌زدن به نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن عاجر امروز پناه آورده است به مشتی خیانتکار پناهنده که این خائنان کلام دشمن را به زبان ما ترجمه می‌کنند و تصور می‌کنند با این کار فکر و قلب را می‌توانند تصرف و مردم را از نظام جدا کنند اما مگر می‌شود مردمی که آرزو داشتند در دشت کربلا حضور داشته باشند را از اسلام و امامشان جدا کرد.

مردمی که برای حفظ  نظام و انقلاب صدها هزار شهید داده‌اند هرگز از آرمان‌ها جدا نمی شوند

فرمانده کل سپاه اظهار داشت: مردمی که برای حفظ  نظام و انقلاب صدها هزار شهید داده‌اند هرگز از آرمان‌ها و اهداف انقلاب دست نمی‌کشند و از امام خود جدا نمی‌شوند.

هیچ دشمنی خیرخواه ملت ایران نیست

وی با تأکید بر اینکه هیچ دشمنی خیرخواه ملت ایران نیست، گفت: آرزوی ما این است که قربانی ملت ایران شویم تا همواره بدرخشد و آرمان‌هایش را دنبال کند.

ایران اسلامی در آینده‌ای نزدیک ایران جزو قدرت‌های تراز اول جهان خواهد بود

سلامی تصریح کرد: کشور در حال قدرت گرفتن است و در آینده‌ای نزدیک ایران جزو قدرت‌های تراز اول جهان خواهد بود؛ این حقیقت در حال شکل‌گیری است و اکراهی از بیان آن نداریم.

خداوند ما را با دشمنان بزرگ روبرو کرده تا قوی شویم

سرلشگر سلامی بیان داشت: خداوند ما را با دشمنان بزرگ روبرو کرده تا قوی شویم، ما هم تا آخر راه را ادامه خواهیم داد چراکه جهاد به ما نشاط و روحیه می‌بخشد و هیچ عظمتی در جهان تصادفی نیست، مجاهدت و تلاش می‌طلبد.

جانبازی‌ها و مجاهدت‌های مردم و عشایر غیور سد راه اشرار شد

وی با اشاره به اینکه جانبازی‌ها و مجاهدت‌های مردم و عشایر غیور سد راه اشرار شد، افزود: رشادت‌های اقوام مختلف بود که ایران  را پیروز نبردی جهانی کرد و صفحات زرینی از رشادت و فداکاری در تاریخ ثبت نمود.

 

سلامی اضافه کرد: هیچ کشوری در میان انبوه دشمنان و آتشی از شرارت دوام نمی‌آورد مگر با شجاعت و شهادت؛ همین روحیه است که جامعه را قوی، امن و آرام می‌کند.

انقلاب داستان شرف و آزادگی ملت ایران است

فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه انقلاب داستان شرف و آزادگی ملت ایران است، یادآور شد: اصلی‌ترین پیام انقلاب این بود که ما جز خداوند متعال برده و بنده هیچ قدرتی نخواهیم بود.

 

وی ادامه داد: استکبار ایران را افسرده، عقب‎‌مانده، محتاج بیگانگان و مطیع سیاسی می‌خواست اما امام(ره) جنگی بزرگ را پذیرا شدند تا با این نگاه مقابله کنند.

عشایر در حین تنوع در لباس و آداب و رسوم انسجام و وحدتی مثال‌زدنی دارند

سلامی در خاتمه؛ جامعه عشایری را بازتاب طبیعتی دانست که با آن مأنوس هستند و اظهار کرد: عشایر در حین تنوع در لباس و آداب و رسوم انسجام و وحدتی مثال‌زدنی دارند که این کنگره تجلی همین وحدت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها