تخفیفات بهاره ابزارآلات صنعتی رو به اتمام است

یکی از وسایلی که از ابتدای تاریخ تا به امروز بسیار مورد استفاده قرار گرفته است ابزارآلات صنعتی می باشد. بنابراین تعجبی ندارد که تنوع محصولات در این حوزه بسیار بالا باشد.
کد خبر: ۱۳۷۰۷۲۷

شما برای هر کاری نیاز به یک ابزار دارید که ما برای خرید ابزارآلات صنعتی سایت ابزار توسن 29 را پیشنهاد می کنیم. در این مقاله قصد داریم تا شما را با تخفیفات بهاره ی فروش ابزارالات صنعتی آشنا کنیم.

برای خرید انواع ابزارآلات صنعتی با ابزار توسن 29 به شماره ی 02166729561 - 09199185839 تماس بگیرید.

خرید کمپرسور باد

یکی از ابزارهای پر کاربرد و پر فروش در سایت ابزارتوسن 29 کمپرسور باد می باشد. کمپرسور باد یا کمپرسور هوا یا پمپ باد دستگاهی است که حجم باد را کم می کند و آن را به صورت متراکم و فشرده درمی آورد. این هوای فشرده شده، باعث بوجود آمدن حرکت مکانیکی می شود. کمپرسور هوا جهت استفاده از ابزار بادی همچون انواع منگنه کوب بادی، چکش، میخکوب، پیستوله رنگ پاش و پرچ کن بادی به کار گرفته می شود. سالهاست که از کمپرسورها در فرآیندها و فعالیت های صنعتی استفاده می شود.

خرید کمپرسور باد را می توانید به راحتی از سایت ابزار توسن 29 انجام دهید.

خرید کارواش صنعتی

دستگاه کارواش صنعتی و انواع آن از جمله دستگاه های قدرتمند نظافتی در جهت حذف و از بین بردن آلاینده های موجود برروی سطح مختلف، تجهیزات، ماشین آلات و قطعات صنایع مختلف می باشد. برخورداری از میزان فشار بالای آب خروجی که باعث می شود میزان اثربخشی و عملکرد دستگاه به طرز قابل ملاحظه ای افزایش یابد از جمله مشخصه های اصلی این دستگاه های کاربردی است.

برای خرید کارواش صنعتی با متخصصان ابزار توسن 29 در تماس باشید.

هرچند از انواع آن ها همان گونه که از نامش هم بر می آید به منظور عملیات های متنوع صنعتی همچون لایه بری، لکه بری، رنگ زدایی و تخریب کثیفی و آلاینده های گوناگون در اماکن صنعتی استفاده می شود، اما در حالت کلی تمامی متریال های این دستگاه به گونه ای طراحی شده که با برخورداری از قابلیت پاشش پر فشار آب، برای محیط های خانگی و نیمه صنعتی نیز به کار برده می شود. نحوه کارکرد و عملکرد دستگاه های شستشوی فشار قوی آب به گونه ای است که آب پر فشار موجود در آن سبب می شود تا بتوان سطوح مختلف و حتی سخت ترین آلودگی ها را شست و شو داد. به این ترتیب است که کیفیت پاکیزگی در اماکن مختلف به شدت افزایش می یابد.

خرید مینی فرز

تخفیفات بهاره ابزارآلات صنعتی رو به اتمام است

فرز یک ابزار پرکاربرد و همه کاره در صنایع و کارگاه‌ها به حساب می‌آید که داشتن آن برای هر محیط صنعتی و نیمه صنعتی لازم است. تفاوت فرز و مینی فرز در ابعاد و توان دستگاه است. درواقع می‌توان گفت از فرزها برای کاربردهای گسترده و صنعتی و از مینی فرزهای برای کارای نیمه صنعتی و حتی خانگی استفاده می‌شود. سازوکار عملکرد همه انواع فرز براساس چرخش شفت موتور توسط چرخ دنده‌ها و اتصال سری‌های مختلف به سر محور چرخان است. بسته به نوع سری، قدرت موتور و ابعاد دستگاه می‌توان از فرزها برای کارهای مختلفی بهره گرفت. مینی فرزها برای از بین بردن بیرون زدگی‌های سنگ و فلز، صفحه تراشی، فرم تراشی، کنار تراشی، رنده تراشی، تیز کردن ابزارآلات باغبانی و … به کار می‌روند. برای خرید مینی فرز با ابزار توسن 29 تماس بگیرید.

مینی فرزها براساس منبع تغذیه به سه دسته تقسیم می‌شوند:

  • مینی فرز شارژی:

این نوع مینی فرز از طریق یک باتری قابل شارژ کار می‌کند، قابل حمل است و برای جاهایی که دسترسی به برق ندارید، مناسب است. بعلاوه صدای کمی ایجاد می‌کند، ولی به دلیل داشتن باتری معمولا سنگین‌تر از انواع دیگر است و قیمت بالایی هم دارد.

  • مینی فرز برقی:

این نوع مینی فرز با نیروی برق کار می‌کند و قدرت و کارایی بالایی دارد و در مقایسه با دو نوع دیگر از قیمت مناسبی برخوردار است. از محدودیت‌های مینی فرز برقی این است که فقط در جاهایی که برق دسترسی دارید، می‌توانید از آن استفاده کنید و سروصدای بیشتری هم تولید می‌کند.

  • مینی فرز بادی:

با نیروی فشار هوا کار می‌کند. درواقع برای کار کردن نیازمند کمپرسور هوا است که این خود هم مزیت و هم محدودیت حساب می‌شود. مزیت آن این است که وزن دستگاه کم‌تر می‌شود و محدودیت آن هم وابستگی به مخزن باد است. بعلاوه دستگاه از قدرت و کارایی بالایی برخوردار است و استهلاک و خرابی آن از انواع دیگر کمتر است.

برای خرید هر نوع مینی فرزی حتی مینی فرز دست دوم باید از تمام مشخصات فنی دستگاه مورد نیازتان اطلاع داشته باشید تا با آگاهی کامل، دستگاهی دقیقا متناسب با نیازتان تهیه کنید.

خرید اره زنجیری

تخفیفات بهاره ابزارآلات صنعتی رو به اتمام است

همان طور که می دانید در گذشته از انواع اره دستی برای هرس کردن، بریدن و قطع درختان استفاده می شد که استفاده از آنها نیازمند صرف انرژی و زمان زیادی بود؛ اما امروزه این ابزارآلات و تجهیزات با موتور عرضه می شوند که این مکانیزم جایگزین نیروی مکانیکی کاربران در استفاده از این دستگاه ها شده است. این اره به عنوان یکی از ابزارآلات کاربردی و رایج در این زمینه، نیروی محرکه مورد نیاز خود را از بنزین و برق تأمین می کند. این اره ها از دسته ابزارآلات حرفه ای در زمینه باغبانی بوده که از یک زنجیر نسبتاً بلند و متشکل از دندانه های تیز تشکیل یافته است. موتور دستگاه با تأمین انرژی از نیروی محرکه، شرایط را برای چرخش زنجیر فراهم می کند که با کمک آن می توان انواع چوب و الوار را به آسانی برش داد.

زنجیر تعبیه شده در این اره ها پیرامون ورقه ای نازک از جنس فلز (صفحه‌ ساطوری) می چرخد که طول این ورقه مشخص کننده ظرفیت برش در این دستگاه هاست. این اره ها از سرعت های متفاوتی برخوردار بوده که متناسب با جنس چوب و شرایط کاری می توان از آنها استفاده کرد. استفاده از این دستگاه ها سبب تسهیل قابل توجه کار برای کاربران و باغبانان می شود و با صرف انرژی و زمان کمی همراه است. اره زنجیری برقی با مدل شارژی نیز به بازار عرضه می شود که نیروی مورد نیاز خود را از باتری تأمین می کند. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها