معرفی بزرگترین پارک آبی طبقاتی جهان توسط استخر بلیط

کد خبر: ۱۳۷۰۶۴۴

معرفی بزرگترین پارک آبی طبقاتی جهان توسط استخر بلیط

به گزارش استخر بلیط ، پارک ساحلی آفتاب یکی از جاذبه های گردشگی شهر مشهد می باشد. این پارک معروف ترین و یکی از بزرگ ترین پارک های ساحلی طبقه ای موجود در جهان می باشد.

شهر مشهد دارای جاذبه های تاریخی و مذهبی متعددی می باشد و این پارک ساحلی یکی از زیبا ترین و هیجانی ترین مقصد گردشگری و یا جاذبه گردشگری می باشد که سالیانه تعداد گردشگران بسیار زیادی را به خود جذب می کند.

این استخر دارای بخش های زیادی می باشد و متناسب با رده های سنی مختلف و جنسیت ها بخش بندی شده است برای مثال: بخش بانوان از بخش کودکان و بخش آقایان این پارک مجزا می باشد. هر گروه و یا هر بخش از این پارک ساحلی دارای بخش خاص و وسایل هیجانی مخصوص همان رده سنی می باشد. 

 

امکانات پارک ساحلی آفتاب

معرفی بزرگترین پارک آبی طبقاتی جهان توسط استخر بلیط

این مجموعه هیجانی جذاب با مساحت ۱۵ هزار متر مربع دارای بخش های متعددی می باشد همچون: بخش کودکان، بخش بانوان، بخش آقایان، فضای Vip و پارک آبی می باشد. از دیگر امکانات معروف این پارک ساحلی، خدمات پارک بسیار منحصر به فرد و مجهز می باشند.

تمام بخش های موجود در این پارک آبی دارای امکانات ویژه و خاصی می باشد که در ادامه با آن آمکانات آشنا می شویم.

امکانات بخش بانوان:

  • بخش بانوان دارای استخر مخصوص می باشد.
  • حمام آفتاب
  • سرسره های آبی بسیار مختلف
  • سالن ماساژ
  • اتاق های نگهداری کودکان
  • بخار سونای ماسه
  • سونای خشک و بخار
  • استخر مخصوص غواصی

و سایر موارد. تمام این امکانات موارد تشکیل دهنده بخش بانوان پارک ساحلی آفتاب می باشند.

امکانات پارک ساحلی برای بخش مردان:

  • استخر
  • سونای خشک و بخار
  • استخر مخصوص غواصی
  • سرسره های آبی بسیار متنوع
  • سالن ماساژ

و سایر موارد. بخش کودکان نیز شامل امکانات مخصوص کودکان و مناسب با سن آن ها می باشد. بخش کودکان نیز دارای هیجان مناسب با سن کودکان می باشد و هیچ سلامت کودکان را به خطر نمی اندازد.‌

 

دوره های آموزشی پارک ساحلی آفتاب

این پارک ساحلی علاوه بر بخش بندی پارک و اعطای خدمات متنوع و امکانات بسیار مختلف برای مشتری های خود، دوره های خاصی را برگزار می کند. این پارک ساحلی دوره های آموزشی عمومی و خصوصی و حتی دوره های آموزشی نیمه خصوصی برگزار می کند و این دوره های دارای تقسیم بندی متناسب با رده های سنی متفاوت می باشد.

دوره های آموزشی پارک ساحلی هیجانی دارای هزینه های نسبتا خوبی می باشد و نسبت به کیفیت این دوره ها و آموزش حرفه ای این دوره ها بسیار مناسب و هزینه های منصفانه ای می باشند. این دوره ها توسط مربی های حرفه ای و متخصص برگزار می شوند.

کیفیت امکانات و خدمات

پارک ساحلی آفتاب به علت معروف بودن و آمار بازدید کنندگان بسیار بالایی که دارد برای بازدید کنندگان امکانات رفاهی با کیفیتی فراهم کرده است. این پارک امکانات با کیفیت و بسیار خوبی در اختیار بازدید کنندگان خود قرار می دهد.

کیفیت آب استخر، آب استخر های غواصی، آب سرسره های آبی و سایر موارد بسیار بالا می باشد و آب این پارک ساحلی آفتاب بسیار تمیز و پاک می باشد. برای تمیز کردن آب از تصفیه کننده های مخصوصی استفاده می شود و همیشه آب را تعویض می کنند تا علاوه بر جذب رضایت بازدیدکنندگان سلامت بازدید کنندگان به خطر نیوفتد.

کیفیت سرویس دهی و اعطای خدمات و برخورد پرسنل ها نیز بسیار خوب می باشد و رضایت تعداد بسیاری از بازدیدکنندگان را کسب کرده است. قیمت و هزینه های بلیط این مجموعه نیز راضی کننده است. تمام این کیفیت امکانات و خدمات پارک ساحلی آبی سبب پر بازدید بودن و پر طرف دار بودن این پارک ساحلی شده است.

اگر به دنبال دریافت تخفیف ویژه هستید می توانید از سایت استخر بلیط اقدام به رزور بلیط پارک ساحلی آفتاب  کنید، تا بلیطی با تخفیف ویژه و هزینه کم تری رزرو کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها