استاندار سمنان از افتتاح ۹۳ طرح عمرانی و اقتصادی بخش کشاورزی استان با اعتبار ۱۴۲ میلیارد تومان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۰۴۲۷

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از سمنان، استاندار سمنان در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان گفت:به مناسبت هفته جهاد کشاورزی بالغ بر ۹۳ طرح عمرانی و اقتصادی بخش کشاورزی استان با اعتبار ۱۴۲ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی افزود: همچنین در بحث مقابله با بیابان زایی و خشکسالی نیز در عرصه های بیابانی استان اقدامات خوبی تاکنون صورت گرفته و همچنان در حال انجام است.

هاشمی خاطر نشان کرد: در حوزه خرید گندم، تمهیدات لازم برای خرید گندم از کشاورزان استان و پرداخت وجوه به آنان اندیشیده شده است و اقدامات در حال انجام می باشد.

استاندار سمنان تصریح کرد: در بحث اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، اقدامات در خصوص دامدار کارت برای پرداخت تسهیلات ویژه حمایت از دامداران و مرغداران استان در دستور کار قرار دارد و در حال پرداخت است.

هاشمی گفت: تعامل بسیار خوبی از سوی اتاق بازرگانی با دستگاه های اجرایی استان وجود دارد که انشالله این مهم ادامه دار خواهد بود.

استاندار سمنان در پایان اظهار کرد: تمهیدات لازم در حوزه برق بخش کشاورزی استان اندیشیده شود تا انشالله برای کشاورزان در راستای توجه به امنیت غذایی و پیشگیری از ضرر و زیان احتمالی، دغدغه ای ایجاد نشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها