پیش فروش بلیت‌های بیست‌ و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان برای سانس‌های بعد از ظهر مجتمع فرهنگی هنری بوعلی، مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی و تالار فجر در سایت تیوال آغاز شد و به منظور بهره‌مندی عموم مردم از نمایش‌های جشنواره، بهای هر بلیت ۱۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۳۷۰۳۸۸

به گزارش جام جم آنلاین همدان، تمامی سانس‌های سالن مجتمع فرهنگی هنری شهید مظاهری شهر مریانج به صورت رایگان در اختیار مردم این شهر قرار می‌گیرد که ساز و کار تهیه بلیت برای این سالن به زودی اعلام می‌شود.

بخشی از سانس‌های صبح سالن‌ها هم به صورت رایگان برای حضور دانش‌آموزان در اختیار آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت.

علاقه‌مندان به تماشای نمایش‌های جشنواره بیست‌و هفتم برای تهیه بلیت صرفا باید از طریق سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com اقدام کنند.

آثار بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در مناطق با امکانات کم و شهرستان های استان همدان، اجرا می‌شود.

عروسک‌های غول پیکر فاطمه بحرینی از آبادان، تریلی سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان خراسان رضوی و کمپر سیار صادق داوری‌فر از تهران در شهرهای اطراف همدان و مناطق با امکانات کمتر، شرایط استفاده از هنر نمایش را برای کودکان و نوجوانان فراهم می‌آورند.

«عروسک‌های غول پیکر» نمایشی موزیکال بر اساس اقوام ایرانی است که در محیط باز اجرا می‌شود و موضوعاتی همچون شاد بودن و احترام به طبیعت و محیط زیست را مدنظر قرار داده است.

تریلی سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی نیز در ایام برگزاری بیست و هفتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، در شهرهای اطراف همدان به اجرای نمایش «شهر پرندگان» اقدام می‌کند.

کمپر سیار صادق داوری‌فر، کارگردان و تهیه‌کننده رادیو نیز کارگاه‌های نمایش بداهه برای کودکان و نوجوانان در شهرهای اطراف همدان برگزار می‌کند. کمپر یک خودروی مسافرتی است که علاوه بر قابلیت پخش فیلم و رادیو، امکانات بازی‌خانه سیار را نیز داراست.

این کمپر در جشنواره بیست و هفتم، ۲ قابلیت بازی‌خانه سیار و رادیو نمایش را برای برگزاری کارگاه‌های نمایش بداهه در شهرهای اطراف استان همدان مورد استفاده قرار می‌دهد.

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، با هدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، یکم تا ششم تیرماه به دبیری امیر مشهدی عباس و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای نمایشی ایران، وزارت آموزش و پرورش، سازمان بهزیستی، شهرداری همدان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

بیست و هفتمین دوره با حضور ۷۰ گروه نمایشی داخلی و خارجی برگزار می شود، ۵۰۰ اثر از گروه های نمایشی داخلی و خارجی به جشنواره ارائه شد که پس از داوری اولیه ۷۰ گروه نمایشی به این دوره از جشنواره راه یافتند. در این دوره از جشنواره گروه های نمایشی از پنج کشور ایتالیا، یونان، ارمنستان، ترکیه و عراق حضور دارند و با دیگر راه یافتگان به این رویداد رقابت می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها