به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ با دعوت از پاکبانان به معاونت محیط زیست و خدمات شهری، ضمن تشکر از زحمات آنها، با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه کمک هزینه به مشهدس مقدس به مناسبت هفته محیط زیست و ولادت امام رضا (ع) تجلیل شد .

برومند نامداری در این دیدار ، با بیان اینکه در هفته‌ محیط زیست هستیم گفت باید از زحمات این عزیزان که برای نظافت و تمیزی شهر تلاش می کنند، تقدیر کرد، ادامه داد: پاکبانان بخش مهمی از بدنه شهرداری را تشکیل می دهند.

وی با اشاره به اینکه پاکبانان برای پاکیزگی شهر و محیط زیست شهری زحمات فراوانی می‌کشند که قابل تقدیر است، اظهار کرد: اما شرایط ایده آل زمانی محقق می‌شود که هر کدام از ما به عنوان یک فرد در جامعه، به وظیفه‌ی خود در قبال محافظت از طبیعت و محیط زیست و پاکیزه نگه داشتن زمین عمل کنیم .

معاون خدمات شهری گفت: حضور در جمع پاکبانان و تقدیر از آنها به این دلیل است که جامعه‌ی پاکبانان بدانند همیشه به یادشان و قدردان زحماتشان هستیم و شرایطشان را درک می‌کنیم.

وی افزود : امیدوارم همه شهروندان نجیب کرمانشاهی نیز در زمینه‌ی پاکیزه نگه داشتن محیط شهری همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند .

گفتنی است معاون خدمات شهری در این دیدار ضمن گفت‌وگو با پاکبانان و کسب اطلاع از مسائل و مشکلات این قشر خدوم و زحمت کش، با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس از تلاش های شبانه روزی آنها تقدیر و تشکر کرد.