مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس خبر داد:

۵ مجروح بر اثر انفجار در کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس از انفجار در کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد و مصدومیت ۵ نفر خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۹۹۳۲

به گزارش جام جم آنلاین، خلیل عبداللهی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: عصر امروز یکی از مخزن‌ های کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد منفجر شد که در این حادثه 5 تن مجروح شدند و توسط نیرو‌های امدادی اورژانس بصورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند.

وی افزود: خوشبختانه خطر با حضور به موقع نیرو‌های امدادی از جمله اورژانس، آتش نشانی و مدیریت بحران حادثه کنترل و برطرف شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس ادامه داد: در حال حاضرمحور جم-فیروزآباد به علت انفجار در کارخانه کربنات سدیم مسدود و مردم می‌توانند برای تردد از محور فراشبند تردد کنند.

اعزام مصدومان به بیمارستان

رئیس اورژانس فارس در نشستی مجازی که برای تشریح ابعاد حادثه برگزار شد، اظهار داشت: در پی گزارش انفجار در کارخانه کربنات سدیم شهرستان فیروزآباد، بلافاصله تیم واکنش سریع دانشگاه متشکل از دو متخصص طب اورژانس، متخصصان جراحی عمومی و بیهوشی با بالگرد اورژانس شیراز به شهرستان فیروزآباد اعزام شدند.

محمد جواد مرادیان افزود: پس از گزارش حادثه انفجار، ستاد مدیریت عملیات بحران دانشگاه فعال شد و تمامی مراکز درمانی و بیمارستان‌های نمازی، شهید دکتر فقیهی، حضرت علی اصغر (ع)، حضرت امیرالمومنین (ع)، شهید رجایی شیراز، کوار، فیروزآباد، فراشبند، قیروکارزین به صورت آماد باش کامل درآمدند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه ادامه داد: در همان دقایق نخست وقوع حادثه، 12 دستگاه آمبولانس از شیراز و شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین، فراشبندو کوار و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی همچنین از آماده باش شبکه بهداشت و درمان فیروز آباد و تیم‌های بهداشت محیط و حرفه‌ای دانشگاه خبر داد و افزود: برای بررسی ماده فعال حادثه برای پیشگیری و مراقبت‌ها نی اقداماتی صورت گرفت.

دکتر مرادیان اعلام کرد: تاکنون 45 مصدوم از حادثه انفجار کارخانه کربنات سدیم شهرستان فیروزآباد به بیمارستان حضرت قائم (عج) این شهرستان اعزام و در حال مداوا هستند و هیچ مورد فوتی تاکنون گزارش نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها