رئیس پارک علم و فناوری سیستان وبلوچستان از برگزاری نخستین دوره تور ملی فناوری تخصصی-آموزشی به سفارش معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری توسط انجمن علمی پارک‌های فناوری و سازمان‌های نوآوری ایران در شهرستان زاهدان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۹۷۱۵

محمد نبی شهیکی در گفت‌وگو با جام جم آنلاین سیستان وبلوچستان اظهار داشت: طی دو روز گذشته پارک علم و فناوری سیستان وبلوچستان میزبان 45 نفر از معاونین و مدیران عمرانی و پشتیبانی پارک های علم و فناوری کشور بود که به منظور بازدید از معماری منحصر به فرد این پارک به زاهدان سفر کرده بودند.

 

وی افزود: نوآوری که این پارک در طراحی فضای کسب و کار دنبال کرده به این صورت است که فضاهای سابق شامل سوله هایی بی روح با کاربری متفاوت بودند اما به کمک طراحی های نوآورانه و خلاق تبدیل به فضاهایی دلنشین با کاربری سازمانی شدند.

 

وی تصریح کرد: در همین راستا اولین تور ملی با عنوان "طراحی فضای کالبدی پارک‌های علم و فناوری" طی دو روز برگزار شد که میهمانان و مخاطبین این برنامه در دو قالب حضوری و آنلاین، ضمن بازدید و آشنایی با زیست بوم نوآوری و مدل توسعه پارک فناوری سیستان و بلوچستان، در خصوص اجرای برنامه های مشترک آینده و انتقال تجربیات دوچندان بحث و تبادل نظر کردند.

 

وی با اشاره به اینکه این برنامه ملی با سخنرانی جناب آقای اسماعیلی؛ مدیرکل دفتر طرح‌های عمرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آغاز شد ادامه داد: ایجاد محیط کسب و کار متناسب و استفاده از متدهای روز طبیعتاً در افزایش کارآمدی شغلی، رضایت مندی و رشد و نوآوری خلاقیت کارکنان تاثیر بسزایی دارد که پارک علم و فناوری سیستان وبلوچستان با تحقق عملی این تفکر به عنوان الگویی موفق در سراسر کشور مطرح شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها