همزمان با ایام دهه فجر توسط کمیته امداد در بوشهر برگزار می شود؛

آئین تجلیل از 3 هزار خانوار خودکفا شده

در آستانه روز جهانی صنایع دستی اعلام شد؛

اجرای 211 طرح صنایع دستی توسط کمیته امداد استان اصفهان

اصفهان -جام جم انلاین - بیش از 7 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال، برای راه اندازی 211 طرح در زمینه صنایع دستی به مددجویان اصفهانی اعطا شد.
کد خبر: ۱۳۶۹۶۴۰


به گزارش جام جم انلاین اصفهان ؛ کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ع) استان اصفهان، توسعه، ترویج و آموزش صنایع دستی ویژه مددجویان را برای کمک به ایجاد اشتغال پایدار و تربیت نیروی انسانی ماهر موثر دانست و اظهار داشت: سال گذشته دوره های آموزشی در حوزه میناکاری، چوقابافی، چرم دوزی، فرش، قلمزنی و ... برای 634 نفر از مددجویان برگزار شد.

کریم زارع با بیان اینکه حمایت از مددجویان هنرمند در زمینه صنایع دستی با هدف توانمندسازی خانواده های تحت حمایت انجام می شود، ادامه داد: اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 417 میلیون تومان در قالب تسهیلات اشتغالزایی در حوزه صنایع دستی به مددجویان اعطا شد.

مدیرکل کمیته امداد استان فراهم آوری و تسهیل بسترهای لازم در امور بازاریابی و فروش محصولات تولیدی مددجویان را از جمله این اقدامات موثر در این حوزه عنوان کرد و گفت: با همکاری اتحادیه صنایع دستی استان، هدایت مددجویان با ارائه روش های نوین در حوزه بازاریابی و فروش، همچنین معرفی بازارهای رقابت پذیر داخلی و خارجی انجام می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها