هانیه عاشوری کشتی‌گیر سنگین وزن ایران که برای اولین بار در تاریخ کشتی بانوان موفق به کسب مدال طلای جهانی شد و اخیرا هم در رقابت های قهرمانی آسیا دو مدال طلا و نقره کسب کرد، اعلام کرد که قصد دارد مدال هایش را به مقام معظم رهبری و شهدای مدافع حرم تقدیم کند.
کد خبر: ۱۳۶۹۵۸۴

ملی پوش وزن مثبت ۷۵ کیلوگرم کشتی آلیش بانوان قصد دارد مدال هایش را به مقام معظم رهبری و شهدای مدافع حرم تقدیم کند.

وی گفت: با مشورت با خانواده ام، تصمیم گرفته ام تا مدال طلای جهانی و آسیایی و نقره آسیایی خود را به مقام معظم رهبری و شهدای مدافع حرم تقدیم کنم و بزودی پیگیری های لازم را برای این کار انجام خواهم داد.

وی در بخش دیگری از این گفت و گو بااشاره به افتخارآفرینی اخیرش در رقابت های آسیایی به میزبانی کشور قرقیزستان، اظهار کرد: در این رقابت ها برای اولین بار کشتی آلیش بانوان در دو بخش فرنگی و آزاد برگزار شد و در هر دو بخش مدال گرفتم.

وی ادامه داد: همه رسانه ها و حتی هیات کشتی هم فکر می کردند که در این رقابت ها تنها یک مدال نقره گرفته ام، در حالیکه در بخش آزاد مدال طلا و در بخش فرنگی مدال نقره گرفتم.

وی با قدردانی از حمایت های علیرضا دبیر رئیس فدراسیون، گفت: رئیس هیات شهرستان اسلام آبادغرب هم زمانی که به کرمانشاه بازگشتم برای استقبالم به مجموعه ورزشی کوثر آمده بود که جای قدردانی دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها