وجود ۵۶ پروژه‌ نیمه‌تمام ورزشی دراستان لرستان
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان:

وجود ۵۶ پروژه‌ نیمه‌تمام ورزشی دراستان لرستان

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان خبر داد:

اختصاص ۵۰ میلیارد تومان برای استادیوم ولایت بروجرد

خرم آباد-جام جم- سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان از اختصاص ۵۰ میلیارد تومان برای استادیوم ولایت بروجرد خبر داد
خرم آباد-جام جم- سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان از اختصاص ۵۰ میلیارد تومان برای استادیوم ولایت بروجرد خبر داد
کد خبر: ۱۳۶۹۱۶۱
 به گزارش جام جم آنلاین لرستان به نقل از ایسنا سید آرش قیاسیان بیان کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های متعدد و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سفر ریاست جمهوری حدود ۱۸۵ میلیارد به حوزه ورزش استان اختصاص پیدا کرد.
وی با بیان اینکه به دنبال توسعه، تجهیز و تکمیل زیرساخت‌های ورزشی در لرستان هستیم به استادیوم ولایت بروجرد اشاره کرد و گفت: این ورزشگاه از طرح‌های مهم عمرانی ورزشی لرستان و بروجرد محسوب می شود و پیشرفت فیزیکی مناسبی نیز دارد.
قیاسیان از اختصاص ۵۰ میلیارد تومان برای استادیوم ولایت بروجرد خبر داد و اظهار کرد: با بودجه‌ای که در نظر گرفته شده این ورزشگاه به ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی خواهد رسید.
سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان یادآور شد: برای تکمیل و بهره‌برداری کامل از این مجموعه مهم ورزشی استان باید اعتبار بیشتری جذب شود. با تامین اعتبار و بهره‌برداری از این ورزشگاه سرانه‌های ورزشی بروجرد افزایش خواهند یافت.
این مسئول اضافه کرد: استادیوم ورزشی ولایت بروجرد شامل یک زمین فوتبال و پیست دوومیدانی استاندارد، جایگاه تماشاگران، پارکینگ و چندین سالن کوچک و بزرگ ورزشی است.
قیاسیان گفت: با توجه به ظرفیت‌های بزرگ ورزشی در شهرستان افتتاح ورزشگاه ولایت می‌توانند در شکوفا شدن استعدادهای جوانان این منطقه موثر باشد.
گفتنی است عملیات احداث ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ولایت بروجرد در سال ۹۱ و در زمینی به وسعت ۲۳ هکتار آغاز شد.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها