اختصاص ۵۰ میلیارد تومان برای استادیوم ولایت بروجرد
سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان خبر داد:

اختصاص ۵۰ میلیارد تومان برای استادیوم ولایت بروجرد

مهلت دو هفته ای به اداره کل ورزش و جوانان لرستان نسبت به فراهم نمودن واگذاری ورزشگاه سبزی پرور در قالب ماده ۲۷ به تیم خیبر خرم آباد

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس از مهلت دو هفته ای به اداره کل ورزش و جوانان لرستان نسبت به فراهم نمودن واگذاری ورزشگاه سبزی پرور در قالب ماده ۲۷ به تیم خیبر خرم آباد خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۰۸۰۶
به گزارش اختصاصی جام جم آنلاین لرستان: مهرداد ویس کرمی در خصوص دیدار با بازیکنان، مدیران و کادر فنی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد گفت: در این دیدار پیگیری حل مشکل ورزشگاه سبزی پرور در دستور کار قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: البته در این راستا جلسه ای با حضور مدیران راه و شهرسازی، ورزش و جوانان و مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال در استانداری برگزار گردید.
 
ویسکرمی تصریح کرد: در این جلسه به اداره کل ورزش و جوانان دو هفته مهلت داده شد که نسبت به فراهم نمودن واگذاری ورزشگاه سبزی پرور در قالب ماده ۲۷ اقدام نماید.
 
نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که مشکلات حوزه ورزش استان به ویژه فوتبال را پیگیری و حل کنیم که در این زمینه تلاش بنده این است که مشکلات تیم فوتبال خیبر خرم آباد را از مسئولان مربوطه پیگیری کرده تا مشکلات در حد امکان تقلیل یابد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها