مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: ۵۴ دستگاه اتوبوس به انتقال زائران این استان برای حضور در آیین های ویژه سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به مرقد مطهر ایشان اختصاص داشت.
کد خبر: ۱۳۶۹۰۸۸

به گزارش جام جم آنلاین همدان، صفر صادقی راد با اشاره به استفاده از تمام ظرفیت های موجود برای اعزام کاروان‌های زائران مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب، افزود: با توجه به تدابیر اندیشیده شده و برنامه‌ریزی به عمل آمده ۵۴ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران در نظر گرفته شد.

وی اظهار داشت: همچنین فرآیند اعزام از تمامی شهرستان‌های استان به شکل یکپارچه از مراکز تعیین شده انجام شد.

صادقی راد تاکید کرد: ظرفیت پیش‌بینی شده برای اعزام زائران، بیش از ۲ هزار نفر بود که هماهنگی لازم برای تسهیل در امر اعزام با شرکت‌های حمل و نقل مسافری انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان تصریح کرد: این برنامه هر سال همزمان با ایام ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان انجام می‌شود.

اعزام بیش از ۲ هزار زائر از استان همدان به مرقد مطهر امام راحل

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین (ع) همدان نیز گفت: همزمان با سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی، بیش از ۲ هزار نفر از عاشقان و دلدادگان بنیانگذار جمهوری اسلامی از این استان عازم حرم مطهر امام راحل شدند.

وحید خادمی اظهار داشت: مرکز اردویی سپاه استان همدان با استفاده از اتوبوس‌های شهرداری اقدام به اعزام بیش از ۲ هزار زائر به مرقد مطهر امام خمینی(ره) کرد تا عشق و ارادت مردم دیار الوند به بنیانگذار کبیر انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش بگذارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها