تیم‌ملی ما از بهمن‌ماه به جام‌جهانی صعود کرده و می‌دانست که باید برای حضور در جام‌جهانی آماده شود. ما باید از ماه‌ها قبل برنامه تدارکاتی خودمان را نهایی می‌کردیم و هم اکنون بدون بازی تدارکاتی نمی‌ماندیم. الان چندین ماه هم است که به جام‌جهانی رفته‌ایم، اما کدام برنامه مدون را نهایی کردیم؟
کد خبر: ۱۳۶۹۰۵۹

به گزارش جام جم آنلاین ، فدراسیون فوتبال ایران بی‌توجه‌ترین تشکیلات ممکن در ورزش کشور است. در فوتبال آسیا چنین فدراسیونی را نمی‌بینیم که تا این حد در برگزاری و آماده‌کردن تیم‌ملی خود ضعیف باشند!

ما در جام‌جهانی با سه حریف بزرگ بازی می‌کنیم که هر کدام روش و ویژگی متفاوتی دارند، اما هیچ گونه آمادگی برای دیدار با این تیم‌ها نداریم. بنگلادش بهتر از ما برای جام‌جهانی آماده می‌شود. تیم‌ملی ما مانند محلات کار می‌کند. تیم‌های محلات هم وقتی هفته بعد بازی دارند، یک مقدار تیم خود را آماده‌می‌کنند.
در فوتبال کشور ما کوچک‌ترین کار‌ها انجام نشده است. نتوانستند کانادا را مجاب کنند در این دیدار شرکت کند در حالی که از خدای‌شان است با ایران بازی کنند.
 
باید روی نوع و سیستم بازی رقیبان خود در جام‌جهانی شناخت داشته باشیم. در همه زمینه‌ها باید شناخت خیلی خوبی به دست بیاوریم. شناخت هم کافی نیست. شناخت باید تبدیل به فعل شود. مسائلی وجود دارد که هر ایران با سابقه حضور در تیم‌ملی، از این مسائل شناخت دارد. توقعات از تیمی که به جام‌جهانی می‌رود، بالاست. این تیم یک تیم معمولی نیست و باید تدارکات خوبی را در نظر گرفت.

بیژن ذوالفقارنسب - کارشناس فوتبال / روزنامه جام جم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها