سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران تشریح کرد

جزئیات آتش‌ سوزی در انبار لاستیک

معاون اجتماعی و فرهنگ و ترافیک پلیس راهور ناجا تشریح کرد

۲ مقصر سانحه غم‌انگیز مجری شبکه‌۳

معاون اجتماعی و فرهنگ و ترافیک پلیس راهور ناجا، جزئیات واژگونی خودروی حامد سلطانی، مجری شبکه سه و مرگ همسر و پسرش را در این سانحه، تشریح کرد.
کد خبر: ۱۳۶۹۰۲۴

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ عین‌ا... جهانی در گفتگو با خبرنگار جام‌جم تصریح کرد: سحرگاه پنجشنبه، ۱۳خرداد امسال سانحه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری ام وی ام در جاده خور به طبس به پلیس راه اصفهان اعلام شد. ماموران ۱۰دقیقه بعد در محل حاضر شده و مشخص شد راننده ابتدا به سمت شانه خاکی سمت راست رفته و بعد از آن به سمت چپ جاده دو طرفه رفته و از سمت چپ جاده واژگون شده بود.

وی افزود: در این سانحه رانندگی، راننده و دخترش مصدوم شده، اما همسر و فرزند پسرش، فوت کردند. با بررسی صحنه سانحه توسط کارشناسان پلیس راه و با توجه به خط لاستیک روی شانه سمت راست، بی‌مبالاتی ازجانب سازمان استاندارد کشور به علت رعایت نکردن نظامات دولتی و بی‌توجهی و بی‌اهمیتی به ایمنی راننده و سرنشینان وتایید ورود و ساخت خودروی بدون کیفیت، بی‌مبالاتی و رعایت نشدن نظامات دولتی ازجانب شرکت یا کارخانه سازنده خودرو به علت بازنشدن ایربگ‌های خودرو و بی‌احتیاطی از جانب راننده خودرو به عنوان دلایل این سانحه مرگبار اعلام شد.

با پیگیری خبرنگار جام‌جم مشخص شد، در این سانحه آسیب جدی به حامد سلطانی وارد نشد و دخترش نیز دچار شکستگی استخوان شد که توسط امدادگران به بیمارستان منتقل شد.
 
منبع: روزنامه جام جم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها