دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین:

امام خمینی اسوه بزرگ تاریخ‌سازان است

تجمع علمای مسلمان لبنان تاکید کرد، پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) و رهبری جبهه مقاومت از سوی ایران گام بزرگی در مسیر نابودی رژیم صهیونیستی بوده است.
کد خبر: ۱۳۶۸۷۹۶

به گزارش جام جم آنلاین، تجمع علمای مسلمان لبنان در بیانیه‌ای به مناسبت سی و سومین سالروز ارتحال امام خمینی(ره) تاکید کرد، رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران توانست یک کشور اسلامی را بنا کند که همگام با توسعه جهانی پیشرفت کند و در بسیاری از زمینه‌های فناوری در خط مقدم کشورها قرار گیرد.

به گزارش العهد، تجمع علمای مسلمان لبنان با اشاره به تلاش امام خمینی برای گسترش مفهوم اسلامی اصیل محمدی در برابر اسلام آمریکایی گفت: اسلام آمریکایی امروز همان اسلام تکفیری است.

این نهاد با بیان اینکه امام خمینی وحدت اسلامی را تنها راه مقابله با تجزیه امت اسلامی می‌دانست، گفت: معرفی فاصله یک هفته‌ای بین دو تاریخی که اهل تسنن و شیعیان درباره ولادت حضرت رسول اکرم(ص) روایت کرده‌اند، مهم‌ترین کاری بود که امام خمینی برای وحدت امت اسلامی انجام داد تا نشان دهد اختلاف مذاهب به معنای اختلاف در دین نیست. دین خدا، اسلام و نه چیز دیگری است.

تجمع علمای مسلمان لبنان همچنین گفت که امام خمینی از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، رژیم صهیونیستی را خطری بزرگ برای امت می‌خواند و تاکید داشت، تا زمانی که غده سرطانی اسرائیل ریشه‌کن نشود منطقه روی آرامش را نمی‌بیند و از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران توسط امام خمینی که رهبری محور مقاومت را برعهده دارد، گام بزرگی در مسیر نابودی رژیم صهیونیستی بوده است.

این نهاد پیام امام خامنه‌ای به پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان و دعوت از او برای یاری مظلومان در فلسطین و یمن را نشانه انطباق رویکرد رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران با امام خمینی (ره) خواند و تاکید کرد، این راه امام به پیروزی اسلام و عزت امت اسلام و رهایی مظلومان منجر می‌شود.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها