به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ استاندار کرمانشاه در نشست شورای ترافیک استان کرمانشاه به بهره‌برداری کامل از بزرگراه کامیاران – کرمانشاه تا هفته دولت تاکید کرد و گفت: شرکت زیرساخت موظف است آن بخش این بزرگراه را که تکمیل شده، هر چه زودتر زیر بار ترافیک ببرد و بقیه مسیر را هم تا هفته دولت به طور کامل به بهره‌برداری برساند.

وی تاکید کرد: بهره‌برداری از این جاده به کاهش تصادفات و ترافیک در مسیر محوری کرمانشاه – کامیاران بسیار کمک می‌کند.  


وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت برخورد با ساخت و ساز‌های غیرقانونی در حریم جاده‌ها تاکید کرد و گفت: راهداری باید جلوی ساخت و ساز‌های غیرقانونی در حریم راه‌ها را بگیرد و اجازه ندهد افراد سودجو به حقوق عمومی تجاوزکنند.


استاندار کرمانشاه در ادامه اظهار کرد: موضوع حادثه فرو ریختن ساختمان متروپل در آبادان یک هشدار جدی برای همه است و باید در کرمانشاه هم دستگاه‌های مسئول هرچه سریع‌تر ساختمان‌ها و سازه‌های خطرآفرین را شناسایی و اقدامات لازم و قانونی در قبال آن‌ها را انجام دهند.


وی گفت: خوشبختانه نقاط حادثه‌ساز استان از حدود ۱۰۰ مورد به ۲۲ مورد کاهش پیدا کرده و در سطح شهر کرمانشاه هم کار‌های خوبی در این زمینه انجام شده که به کاهش تصادفات کمک کرده است.


امیری مقدم در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت برخورد قاطع با رانندگان حادثه آفرین تاکید کرد و گفت: پلیس باید این رانندگان قانون شکن که جاده‌ها را ناامن می‌کنند، شناسایی کند و علاوه بر اعمال جریمه، مدتی آن‌ها را از رانندگی محروم کند و برای آن‌ها آموزش‌های تکمیلی در نظر بگیرد.