مرد مباشر تحت تاثیر مصرف گل‌، پزشک میانسال را ربود و مورد آزار و اذیت قرار داد. او همچنین برای سرقت پنج میلیاردی از خانه این پزشک‌، دو سارق اجیر کرد.
کد خبر: ۱۳۶۸۳۸۲

اوایل اردیبهشت امسال پزشک زن میانسال‌ با حضور نزد بازپرس کشیک دادسرای جنایی تهران ازمردی به اتهام آدم‌ربایی و آزار و اذیت شکایت کرد‌.

‌پرونده با دستور قضایی به پلیس آگاهی تهران‌ ارسال شد وشاکی در تحقیقات گفت‌: وضع مالی‌ام خوب بود‌ و باغ و ویلایی‌هایی در اطراف کرج‌ دارم‌ اما به دلیل سفرهایم به خارج از کشور نمی‌توانستم به آنها رسیدگی کنم. به همین خاطر شش ماه قبل مردی را به عنوان مباشر استخدام کردم تا کارهای اداری‌ام را در ایران و رسیدگی به باغ‌ها انجام دهد. روز حادثه او‌ با خودروی خود مقابل خانه‌ام در غرب تهران آمد و‌ با هم برای انجام کارهای اداری و نیز بازدید از وضعیت ویلایم راهی کرج شدیم. بعد از بازدید از ویلا‌، در مسیر خانه بودیم که او تغییر مسیر داد و به سمت محلی خلوت رفت. ناگهان به سمتم حمله کرد وکتکم زد. بعد هم مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. بعد شروع به حرکت کرد. به شیشه خودرو کوبیدم تا رهایم کند اما بی‌فایده بود. راننده خودرویی متوجه ماجرا شد و خواست نجاتم دهد که مباشرم فریاد زد این زن همسرم است‌، ‌دخالت نکنید‌. بعد مرا به خانه‌ام رساند و تهدیدم کرد اگر ‌شکایت کنم مرا به قتل می‌رساند. وارد خانه که شدم دیدم طلا‌، پول‌، دلار‌، سکه و لوازم آنتیک‌‌ و تابلو فرش به ارزش پنج میلیارد تومان از خانه‌ام سرقت شده است. گمان می‌کنم سارقان خانه‌ام با مرد آزارگر در ارتباط باشند.

روزهای پایانی هفته گذشته ماموران توانستند پاتوق متهم فراری را شناسایی و او را بازداشت کنند.

متهم در تحقیقات گفت : زندگی خوبی داشتم اما اعتیادم به گل و شیشه مرا بدبخت کرد. شاکی مرا به عنوان مباشر استخدام کرد. یک روز که به پاتوق افراد معتاد در جنوب شهر رفته بودم‌، قمار کردم و باختم. برای پرداخت بدهی‌ام تصمیم گرفتم از خانه این زن سرقت کنم و پول را به مرد بدهکار بدهم. با کمک دوستانم، از خانه این زن سرقت کردیم‌. روز حادثه به دلیل مصرف گل حالت طبیعی نداشتم و شاکی را آزار دادم.

پس از اعترافات متهم، ماموران به ‌خانه این مرد رفتند و بخشی از اموال سرقتی را در آنجا یافتند. ‌همچنین دو همدست ‌وی نیز ‌بازداشت و به سرقت از خانه شاکی اعتراف کردند.

‌بازپرس کشیک دادسرای جنایی تهران با تائید این خبر به جام‌جم گفت‌:‌ برای متهمان قرار قانونی صادر و تحقیق از آنها ادامه دارد‌.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها