درخشش مجدد رادیو جهان بین استان چهار محال و بختیاری

کسب رتبه اول مراکز استانی رادیو جهان بین در بین 33 مرکز استانی

صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، دهه کرامت را با تولید و پخش ویژه برنامه های متنوع، ارج می نهد.
کد خبر: ۱۳۶۸۳۶۷

به گزارش جام جم آنلاین- چهارمحال و بختیاری؛معاونت سیما در دهه کرامت با پخش برنامه های «شب های بام ایران»، «زیر یک سقف» و «روز نو» به طور ویژه، به جشن و شادی در دهه سراسر رحمت و برکت کرامت می پردازد.

"روز نو" به تهیه کنندگی و کارگردانی فرحناز حاتم پوری، اجرای مینا حیدری و عقیل عباسی در تاریخ های 11، 12، 16، 18، 19 و 21 خرداد از ساعت 8 تا 9 تقدیم بینندگان می شود.

در روز چهارشنبه 11خرداد ماه به طور ویژه، میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختران گرامی داشته می شود و با دعوت از یکی از دختران حافظ کل قرآن در استان، مقام و منزلت والای دختر را ارج می نهد.

دعوت از خادمان افتخاری استانی، موسیقی و تصاویر شاد، دعوت از خادمان باب الحوائج در برنامه، حدیث، آشپزی و پخت انواع شیرینی از بخش های گوناگون این برنامه تلویزیونی است.

برنامه «زیر یک سقف» به تهیه کنندگی طیبه اسماعیلی، کارگردانی آرمان کریمی، اجرای سوسن حبیبی و دنیا صفری در تاریخ های 12، 17، 19 به این دهه مبارک خواهد پرداخت.

دعوت از دختران موفق و نخبگان استانی، موسیقی و تصویر، گپ و گفت کارشناسی، آشپزی و پخت کیک، گفتار متن با صدای مصطفی راد و مریم خلجی از بخش های این برنامه است.

مولودی خوانی، شعرخوانی، صحبت های کارشناسی، ارتباط با مشهد مقدس و قم، خوانندگان استانی، موسیقی و تصویر، میان برنامه های شاد، گزارش های ارسالی مردم و نجوا با امام رئوف در فضای مجازی برنامه، از قسمت های متنوع برنامه «شب های بام ایران» است که در دهه کرامت به تهیه کنندگی و کارگردانی فرشاد صالحی، اجرای عماد صدری نژاد و فخری قائدی هر شب ساعت 21 روی آنتن می رود.

همچنین یک مستند از حضور خادمین ثامن الحجج(ع) در استان، به طور ویژه تولید و پخش خواهد شد.

معاونت صدا با دو ویژه برنامه «جشن میلاد»، ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) را جشن می گیرد.

این دو برنامه به تهیه کنندگی رحمان داودیان، گویندگی سمیه علایی و گزارشگری مرضیه نادری، در روز میلاد امام هشتم(ع) و حضرت معصومه(س)، از رادیو جهان بین تقدیم محبان اهل بیت(ع) می شود.

گفتار موضوعی، گزارش های شاد مردمی، گپ و گفت کارشناسی، موسیقی و ترانه، مداحی و مولودی خوانی، بسته های صوتی، برقراری ارتباط تلفنی با مشهد مقدس و قم، پیامک و تلفن، از بخش های متنوع این برنامه است که ساعت 9 تا 10 روی آنتن می رود.

دهه کرامت در برنامه های روتین این معاونت هم با پخش موسیقی و ترانه، گفتار موضوعی و بسته های صوتی گرامی داشته می شود.

تهیه گزارش های تولیدی همزمان با ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و امام رضا (ع) و پخش در بخش های محلی رادیویی و تلویزیونی، برقراری ارتباط با صحن مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) و همچنین صحن مقدس حضرت امام رضا (ع) در بخش های خبری 16 رادیو و 20 سیما در روز ولادت، پوشش و انعکاس رویدادهای شهرستان های 10 گانه و حال و هوای مردم استان و تدارک جشن های دهه کرامت و پخت و توزیع نذری،  بارگذاری اخبار مکتوب در سایت خبرگزاری صدا و سیما و انتشار محتوای تولیدی با محوریت گرامیداشت دهه کرامت در شبکه های اجتماعی، کانال و پیام رسان ها از اقدامات وسیع معاونت خبر در گرامیداشت دهه مبارک کرامت است.

 معاونت فضای مجازی صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری هم با تولید 3 ویدئوکست، 6 پوستر، 3 کلیپ، 2 پادکست، 5 موشن گرافیک و 1 مستند پژوهشی، جمعاً به مدت 20 دقیقه، بارگذاری 46 پست محتوای مجازی و اطلاع رسانی در کانال باشگاه مخاطبان جهان بین(تلگرام و سروش)، بارگذاری 52 محتوای مجازی و اطلاع رسانی در سایت مرکز، همچنین انتشار 6 قطعه فیلم کوتاه به مدت 14 دقیقه در آپارات، این دهه فرخنده را گرامی می دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها