نیروی دریایی سپاه برای خاتمه دادن به تنش آبی در ۱۰۰ روستای هرمزگان ظرف ۳۰ ماه به کمک دولت آمد.
نیروی دریایی سپاه برای خاتمه دادن به تنش آبی در ۱۰۰ روستای هرمزگان ظرف ۳۰ ماه به کمک دولت آمد.
کد خبر: ۱۳۶۸۲۶۴

 

هخرمزگان-جام جم انلاین-نیروی دریایی سپاه برای خاتمه دادن به تنش آبی در ۱۰۰ روستای هرمزگان ظرف ۳۰ ماه به کمک دولت آمد.

 

جلسه جهاد آبرسانی به مناطق محروم هرمزگان امروز با حضور استاندار هرمزگان، معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی سپاه و جمعی دیگر از مسوولان به میزبانی استانداری برگزار شد.

 

طی این نشست در خصوص آبرسانی به مناطق محروم هرمزگان با استفاده از ظرفیت‌های مختلف ارگان‌ها و نهادهای انقلابی در کنار توان دولتی بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید تنش آبی با ایجاد ۲۰ مجتمع آبرسانی در بیش از ۱۰۰ روستا رفع شود.

 

همچنین قرار شد با اجرای این پروژه بزرگ ظرف مدت ۳۰ ماه در ۱۱ شهرستان به بیش از ۴۰ هزار خانوار با اعتباری افزون بر ۱۱۰ میلیارد تومان آبرسانی شود.

 

استاندار هرمزگان در این جلسه بر مدیریت و رفع موانع برای سرعت بهتر و پیشرفت کار تاکید کرد و گفت: فرمانداران وقت ویژه‌ای برای اجرای این پروژه مهم در نظر داشته باشند تا بتوانیم هرچه زودتر تامین آب روستاها را در جهت رفع دغدغه‌های مردم به سرانجام برسانیم.

 

مهدی دوستی افزود: برنامه‌ریزی دقیق یکی از مهمترین نکاتی است که باید مد نظر باشد و در اجرای پروژه، زمان اجرا و تحویل آن باید دقت کافی داشت و مطابق برنامه عمل کرد.

 

وی گفت: تمام توان خود و مجموعه را برای رفع این مشکلات آبی هرمزگان خواهیم گذاشت تا این دغدغه به حق مردم هرچه زودتر رفع شود.

 

استاندار هرمزگان با تقدیر از تلاش‌های بی‌وقفه سپاه برای خدمت رسانی به مردم هرمزگان در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: سپاه همیشه در کنار مردم بوده و به خود مفتخر است که در حساس‌ترین زمان ممکن خدمت‌رسان خوبی برای مردم است.

 

دوستی خاطرنشان کرد: من به عنوان استاندار هرمزگان از زحمات سپاه تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدواریم با همکاری این ارگان کار بزرگ آبرسانی به روستاها به انجام برسد و مردم طعم‌ این کار بزرگ را بچشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها