رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان یزد خبر داد ؛

ارائه تسهيلات ارزان قيمت برای شركت‌هاي دانش‌بنيان استان

رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان از امكان بهره‌مندي شركت‌هاي دانش‌بنيان از تسهيلات ارزان قيمت از محل تبصره ۱۶ و ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ خبرداد.
کد خبر: ۱۳۶۸۲۳۶

به گزارش خبرنگار جام آنلاین از یزد ، مجيد دهقاني زاده در نشست كارگروه آموزش، پژوهش، فناوري و نوآوري استان با اشاره به اينكه شركت‌هاي دانش‌بنيان در استان مي‌توانند از تسهيلات ارزان قيمت استفاده كنند، اظهار داشت: اين شركت‌ها مي‌توانند از تسهيلات ارزان قيمتي كه از محل تبصره‌هاي ۱۶ و ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است، بهره‌مند شوند.


وی افزود: ضروري است شركت‌هاي دانش‌بنيان با توجه به شعار سال و حمايت‌هاي دولت در اين خصوص به پيشرفت حوزه اقتصاد دانش‌بنيان و كاهش نرخ بيكاري دانش‌آموختگان دانشگاهي در استان اهتمام ورزند.

دهقاني‌زاده با توجه به ساماندهي و در دسترس بودن پژوهش‌هاي توسعه اي انجام شده در استان، گفت: اكثريت اين پژوهش‌ها حول محور توسعه و پيشرفت انجام شده و در سامانه‌‌‌‌اي به آدرس http://research.yazdmporg.ir در دسترس عموم قرار گرفته است.


اكرم فداكار مسئول پيگيري‌هاي ويژه حوزه اقتصاد دانش‌بنيان يزد نوين در استان به تبيين ابعاد برنامه هاي تحولي اين حوزه پرداخت و گزارشي از اقدامات صورت گرفته پيرامون اين حوزه ارايه داد.


وی نقش معاونت‌هاي پژوهشي دانشگاه‌ها را در حوزه اقتصاد دانش‌بنيان كليدي و تاثيرگذار معرفي كرد وگفت: انتظار مي‌رود تمامي دانشگاه‌هاي استان با تهيه نقشه راه مناسب اقدامات قابل توجهي در اين حوزه ارايه كنند
فداکارنقش آموزش را براي دانش‌آموختگان دانشگاهي مهم دانست و خواستار پيگيري و تعامل مسئولان حوزه دانش‌بنيان با مقامات ارشد استاني و كشوري شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها