معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری:

کنگره ملی شهدا در لرستان برگزار خواهد شد

خرم آباد-جام جم آنلاین- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: تاکنون ۶۶۶ یادواره در استان برگزار شده است
خرم آباد-جام جم آنلاین- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: تاکنون ۶۶۶ یادواره در استان برگزار شده است
کد خبر: ۱۳۶۸۱۹۵
به گزارش جام جم آنلاین لرستان،دکتر بهرام ستاری دستنایی در حاشیه یادواره ۳۳ شهید دانشجو معلم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز در کوی، برزن و دیار ما گواهی بر این می‌دهند که شهدای ما زنده‌اند و یاد و خاطره آنها می‌تواند چراغ راه ما باشد.
وی اضافه کرد: امروز یادواره ۳۳ شهید دانشجو معلم برگزار شد که از الگوهای ما بودند همانگونه که همه شهدا اسوه و چراغ راه هستند معلمین نیز با علم و عمل اثبات کردند راه جاودانه شهادت همیشه باز است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اینکه امروز به پاس قدردانی از این رشادت‌ها و فداکاری‌ها در خدمت خانواده‌های معظم این ۳۳ شهید بودیم،  گفت: راه، عمل، مشی، وصیت‌نامه و زندگینامه شهدا تضمین کننده راه جوانان و آینده کشور ماست.
ستاری دستنایی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم و از آنان تاسی جسته و به شیوه و روششان عمل کنیم قطعا کشور و آینده‌ای جاودانه خواهیم داشت.
وی افزود: افتخار ما این است که در پرتو خون شهدا زندگی می‌کنیم و این آزادگی و آزادزیستن را مرهون این عزیزان می‌دانیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان اضافه کرد: مردم قدردان خانواده شهدا هستند و به آنان با عشق و علاقه، ارادت می‌ورزند و ما نیز در برابر این عزیزان سر تعظیم فرود می‌آوریم.
ستاری دستنایی گفت: قطعا استکبار برای اینکه چراغ انقلاب ما را خاموش کند از انجام هر حرکتی دریغ نخواهد کرد، از جنگ اقتصادی ناامید شد به جنگ سیاسی و به فتنه، نفوذ و جنگ فرهنگی متوسل شد.
وی ادامه داد: امروز  جنگ تمام عیاری علیه ماست و می‌خواهند نسل آینده انقلاب را تهی از ارزش‌های دینی کنند. همه خانواده‌ها باید توجه کنند اگر جوانانشان را می‌خواهند با ارزش‌های دینی و معیارهای انقلاب زیست کنند باید روش و منش شهدا را به آنان نشان دهند.
وی یادآور شد: باید بتوانیم فرهنگ اصیل عاشورایی، ولایی، انقلابی و فاطمی را در جامعه نهادینه کنیم.
ستاری با بیان اینکه کنگره ملی شهدا یا پایان امسال یا اوایل سال آینده در لرستان برگزار خواهد شد، افزود: متناسب با بحث شهر، شهرستان، روستا و اقشار یادواره‌های مختلفی باید برگزار شود و تاکنون ۶۶۶ یادواره در استان برگزار شده است.
وی گفت: در مجموع ۷۰ درصد برنامه‌های ذیل کنگره ملی شهدای لرستان برگزار شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها