معاون اول رئیس‌ جمهور بر برخورد قاطع با خاطیان و مقصران حادثه «متروپل» آبادان تاکید کرد.
کد خبر: ۱۳۶۷۸۲۳

به گزارش جام جم آنلاین، محمد مخبر معاون اول رییس‌جمهور صبح امروز (جمعه 6 خرداد) بلافاصله پس از ورود به شهر آبادان، در محل ریزش ساختمان متروپل حضور یافت و با توضیحات مسئولان مربوطه در جریان نحوه امدادرسانی به مصدومان، زوایای مختلف ریزش ساختمان و چگونگی عملیات آواربرداری قرار گرفت.

مخبر در این بازدید میدانی که استاندار خوزستان، رئیس جمعیت هلال احمر، مقامات محلی و متصدیان امور امدادرسانی و درمانی حضور داشتند، با گزارش مسئولان مربوطه در جریان پیشرفت عملیات جست و جو و آواربرداری از این ساختمان 11 طبقه قرار گرفت و همچنین در گفت و گویی با نجاتگران هلال احمر، آتش نشانی و نیروهای مردمی از زحمات آنان قدردانی کرد.

وی در ادامه بازدید، دستورات لازم برای تسریع در عملیات جستجو را صادر و تصریح کرد که عملیات جستجو تا یافتن آخرین فرد زیرآوارمانده ادامه می‌یابد.

همچنین در این بازدید جمعی از خانواده های جانباختگان حادثه متروپل آبادان با معاون اول رییس جمهور گفت و گو کردند و مخبر ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده های داغدار تاکید کرد که با تمام مقصران این حادثه دلخراش بدون هیچ اغماضی و به طور قاطع برخورد خواهد شد.

معاون اول رییس جمهور همچنین دستورات لازم برای رسیدگی به خانواده جانباختگان حادثه متروپل آبادان را صادر کرد.

پس از این بازدید، معاون اول رئیس جمهور در مرکز فرماندهی عملیات پاسخ به بحران حضور یافت و مسئولان ذیربط گزارشی از اقدامات انجام شده، نحوه امدادرسانی به مصدومان در روزهای گذشته، عملیات آواربرداری و خاکبرداری، اقدامات در راستای تسریع عملیات جستجو، مشکلات و برخی نیازمندی ها برای پیشرفت عملیات آواربرداری را ارائه کردند.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها