دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان از آغاز دوره ملی بینش مطهر در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۷۷۰۶

محسن اکبری در گفت‌وگو با جام جم آنلاین سیستان وبلوچستان اظهار داشت: این دوره ملی با رویکرد امر به معروف و نهی از منکر و با محوریت مجموعه آثار شهید مطهری به صورت ملی و استانی در حال برگزاری است.

 

 وی افزود: دوره ملی بینش مطهربا تدریس دکتر سیدمحمد صالح هاشمی گلپایگانی؛ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور چهارشنبه هر هفته از ساعت 10 و به صورت برخط و در بستر اینترنت برگزار می شود و علاقه مندان می توانند با مراجعه به تارنمای ستاد به آدرس WWW.SETAD-ABM.IR نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

اکبری با اشاره به اینکه دوره برای تمامی علاقه مندان آزاد و رایگان است تاکید کرد: ایجاد نظام فکری منسجم، زمینه سازی اندیشه ظهور و حماسه و کادر سازی تربیب مربی و مدرس از اهداف این دوره است که بر اساس تفاهم نامه های رسمی تلاش می شود افراد برگزیده در نهادهای فرهنگی و مورد تفاهم جذب و یا بکارگیری شوند.

تعداد بازدید : 19

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان تصریح کرد: این دوره به صورت ملی برگزار می شود و علاقه مندان در استان نیز می توانند با مراجعه حضوری به آدرس ستاد واقع در تقاطع خیابان مصطفی خمینی و آیت الله کفعمی- معاونت فرهنگی و آموزشی و یا شماره تلفن 33250770 نسبت به کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند.

 

 وی در پایان اظهار داشت: نفرات برتر نیز ضمن دریافت کارفت استادی از جوایز نفیس از جمله کمک هزینه سفر اربعین بهره مند خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها