در دیدار استاندار هرمزگان با دستیار وزیر امور خارجه نهایی شد:

برقراری پرواز بندرعباس به مقصد مسقط پایتخت عمان از هفته آینده

در دیدار استاندار هرمزگان با دستیار وزیر امور خارجه برقراری پرواز بندرعباس به مقصد مسقط پایتخت عمان نهایی شد و از هفته آینده این پرواز انجام می‌شود.
در دیدار استاندار هرمزگان با دستیار وزیر امور خارجه برقراری پرواز بندرعباس به مقصد مسقط پایتخت عمان نهایی شد و از هفته آینده این پرواز انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۳۶۷۷۰۱

 

به گزارش جام جم انلاین هرمزگان،در دیدار استاندار هرمزگان با دستیار وزیر امور خارجه برقراری پرواز بندرعباس به مقصد مسقط پایتخت عمان نهایی شد و از هفته آینده این پرواز انجام می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری هرمزگان، عصر امروز مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان با عبدالله سهرابی دستیار وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این جلسه در خصوص مباحث مختلف در راستای توسعه استانی و منطقه‌ای هرمزگان و همچنین برنامه‌ ریزی برای انجام و برقراری خطوط پروازی بحث و تبادل نظر شد.

عبدالله سهرابی در این جلسه اظهار داشت: برقراری خطوط پروازی از مبدا بندرعباس به مقاصد مختلف از جمله همسایگان جنوبی خلیج فارس و دریای عمان گامی در جهت توسعه روابط و گسترش ارتباطات با همسایگان است.

 

وی گفت: با توجه به سطح روابط با کشور عمان و سفر اخیر ریاست محترم جمهوری به این کشور و افزایش سطح تعاملات با این کشور اسلامی دوست و همسایه و با پیگیری انجام شده خط پروازی از مبدا بندرعباس به پایتخت عمان(مسقط) و مسیر بلعکس به زودی راه‌اندازی می‌شود.

 

وی افزود: این خط پروازی از روز سه شنبه هفته آینده راه‌اندازی خواهد شد و هر هفته در مسیر یاد شده پرواز خواهیم داشت.

 

دستیار وزیر امور خارجه گفت: از دیگر اقدامات انجام شده نیز در راستای توسعه روابط و افزایش استفاده از ظرفیت جام جهانی برای استان هرمزگان می‌توان به برقراری پرواز از مبدا بندرعباس به پایتخت قطر(دوحه) اشاره کرد که گام مهمی است و این پرواز نیز هر هفته روزهای چهارشنبه انجام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها