لزوم پیگرد مقصران حادثه و مجازات عبرت‌آموز آنان و جلوگیری از تکرار آن در کشور
پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی حادثه تاسف‌بار آبادان و چند دستور به مسئولان؛

لزوم پیگرد مقصران حادثه و مجازات عبرت‌آموز آنان و جلوگیری از تکرار آن در کشور

معاون درمان وزارت بهداشت خبر داد:

ترخیص ۲۸ مصدوم حادثه متروپل

معاون درمان وزارت بهداشت از ترخیص و بهبود ۲۸ مصدوم حادثه متروپل در آبادان خبر داد و گفت: تمام تلاش کادر درمان برای رسیدگی به مصدومان این حادثه به کار گرفته شده است.
کد خبر: ۱۳۶۷۶۷۹

به گزارش جام جم آنلاین، سعید کریمی، معاون درمان وزارت بهداشت در سفری ویژه به استان خوزستان از ساختمان متروپل، بیمارستان شهیدبهشتی و آیت اله طالقانی آبادان و نیز بیمارستان مادر رامهرمز بازدید کرد.

معاون درمان در این سفر که به دلیل شرایط نامساعد جوی، از طریق زمینی انجام شد، روند خدمت رسانی گروه های درمانی به مصدومان و بیماران این حادثه را مورد بررسی قرار داد.

کریمی پس از بازدید از مراکز درمانی اظهار کرد: خوشبختانه بیشتر مصدومان بعد از بهبودی از بیمارستان مرخص شده و‌ تنها یک مصدوم حادثه ساختمان متروپل آبادان در بخش مراقبت‌های ویژه و‌ سه نفر در بخشهای عادی بستری اند.

وی گفت: امیدوار هستیم که تعداد فوتی‌ها و مصدومان بیش از این نباشد هر چند که با توجه به شدت حادثه و آواربرداری کامل، امکان تغییر این اعداد وجود دارد.

معاون درمان وزارت بهداشت ادامه داد: همه تلاش کادر درمان در آبادان به کار گرفته شده و امکانات بسیج شده است و از نظر خدمات‌رسانی، تخصص‌های لازم و تجهیزات هیچ مشکلی در منطقه وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه تمام امکانات لازم در آبادان وجود دارد ما هم در وزارت بهداشت برای اطمینان، تجهیزات بیشتری را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار دادیم.

کریمی با تاکید براینکه هیچ مشکلی برای درمان مصدومان نداریم، تصریح کرد: به همه تلاشگران بیمارستان، نیروهای امداد، همکاران اورژانس و سایر ارگان های امدادگر که در این شرایط با روحیه جهادی در حال آواربرداری هستند خدا قوت می‌گویم.

معاون درمان وزارت بهداشت همچنین در این سفر با حضور در رامهرمز از بیمارستان مادر این شهرستان بازدید کرد.

کریمی ابتدا از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید و ضمن گفتگو با پرسنل شاغل، روند ارائه خدمات به بیماران در بخش های گوناگون از جمله اورژانس، اتاق عمل و دیگر بخش های درمانی را مورد بررسی قرار داد.

کریمی همچنین از ساختمان جدید اورژانس بیمارستان و ساختمان در حال احداث برای سی تی اسکن و ام آر آی این مرکز درمانی نیز بازدید و دستورات لازم‌جهت تسریع در فرایند تکمیل آن را صادر کرد.

معاون درمان وزارت بهداشت خاطر نشان کرد: با راه اندازی فضای جدید ساختمان اورژانس بیمارستان مادر، ارائه خدمات در این بیمارستان به سطح مطلوبی خواهد رسید.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها