معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت خبر داد

اعزام زائران ایرانی در قالب ۲۹۶ کاروان به حج تمتع

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت با بیان اینکه ۲۳ خردادماه، اولین کاروان حجاج عازم سرزمین وحی می‌شوند، گفت: ۲۹۶ کاروان از جمهوری اسلامی ایران عازم سرزمین وحی می‌شوند که ۱۵۹ کاروان مدینه قبل و ۱۳۷ کاروان مدینه بعد خواهند بود.
کد خبر: ۱۳۶۷۶۶۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت، اکبر رضایی در نشست فرآیندهای اجرایی حج تمتع افزود: ۱۵۹ کاروان مدینه قبل و ۱۳۷ کاروان مدینه بعد خواهند بود، ظرفیت کاروان ها تا حدود ۹۸ درصد تکمیل شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد .

وی اضافه کرد: ظرفیت کاروان ها ۸۵ ، ۱۱۵ ،۱۳۰ و ۱۶۰ نفر است که در استان‌ها متفاوت هستند و در پروازها نیز هیچ مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: اولین کاروان حجاج ۲۲ خرداد عازم سرزمین وحی می شوند و پروازهای اعزام در ۲۲ روز و پروازهای بازگشت نیز در ۱۷ روز انجام می شود.

رضایی با اشاره به اعزام اولین گروه عوامل اجرایی در ساعات آینده، گفت: بازدید از هتل ها و فراهم شدن زیرساخت های لازم برای حجاج از جمله برنامه های این گروه از عوامل است تا مهمانان خانه خدا و زائران حضرت نبی اکرم (ص) دغدغه ای نداشته باشند.

وی با اشاره به هماهنگی لازم با بانک توسعه اسلامی برای طرح قربانی، افزود: در این زمینه نیز اقدامهای مقتضی انجام شده است.

معاون امور حج و عمره تصریح کرد: برای تامین واکسن های مننژیت و فلج اطفال با هماهنگی وزارت بهداشت و مرکز پزشکی حج و زیارت مشکلی وجود ندارد و همه حجاج باید آن را تزریق کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها