واکنش وزیر ورزش در مورد پناهندگی ورزشکاران:

چرا در قالب تیم‌های ورزشی سایر ورزشکاران را بدنام می‌کنید؟

وزیر ورزش و جوانان در سفر به استان کرمانشاه گفت: سالن ۶ هزار نفره، استخر چند منظوره و سوارکاری مجموعه المپیک استان کرمانشاه از پروژه های مهم، نیازمند بازدید و پیگیری جهت اتمام این سفر بودند.
کد خبر: ۱۳۶۷۵۱۲

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر سید حمید سجادی اظهار داشت: سفر به استان کرمانشاه شرایط را جهت بازدید از مجموعه المپیک که یکی از مجهزترین و بروزترین مجموعه های ورزشی است، فراهم کرد.

دکتر سجادی با اشاره به ۶ هزار پروژه ورزشی نیمه تمام در سراسر کشور، گفت: پروژه سوارکاری و استخر مجموعه المپیک کرمانشاه یکی از این ۶ هزار پروژه است که اتمام آن نیازمند، حدود ۶۰ میلیارد تومان است و این پروژه هدیه بزرگی به ورزش های آبی( شنا، شیرجه و واترپلو) استان خواهد بود.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه اظهار داشت: پروژه ۶ هزار نفری داخل سالن از دیگر پروژه های بزرگ و چندگانه استان است که از همه لحاظ قابلیت و ظرفیت برگزاری مسابقات سوارکاری و پرش را دارد و اتمام آن نیز، نیازمند حدود ۵۰ میلیارد تومان اعتبار است.

وی ضمن قدردانی از اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در خصوص ساخت مجموعه المپیک استان گفت: جهت اتمام مجموعه المپیک پیگیر برگزاری کارگروه ویژه هستم و امیدوارم پیش از المپیک پاریس، پروژه مجموعه المپیک کرمانشاه به اتمام برسد و بتوانیم جهت رویدادها و اردوهای بین المللی از مجموعه استفاده کنیم.

دکتر سجادی تصریح کرد: ما در دوره جدید مدیریت وزارت ورزش و جوانان با مجوزی که از نهاد ریاست جمهوری داریم، از مشارکت های مردمی نیز جهت اتمام پروژه های ورزشی استقبال خوبی میکنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها