واکنش وزیر ورزش در مورد پناهندگی ورزشکاران:

چرا در قالب تیم‌های ورزشی سایر ورزشکاران را بدنام می‌کنید؟

وزیر ورزش و جوانان در مورد مهاجرت و پناهندگی برخی ورزشکاران، عنوان کرد: چرا در قالب اعزام تیم های ورزشی دست به اینکار دست می زنید و سایر ورزشکاران را بد نام می کنید؟
کد خبر: ۱۳۶۷۵۰۶

به گزارش جام جم آنلاین، حمید سجادی در مجمع فوق‌العاده کمیته ملی المپیک با اشاره به اینکه امیدوار هستیم در عرصه وظایف خود در حوزه ورزش در این مقطع زمانی به بهترین شکل عمل کنیم، اظهار کرد: برایند حاکی از آن است که ورزش در دنیا به بلوغ رسیده است و باید ما نیز حوزه ورزش عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: در ورزش ایران فعالیت های خود را انجام می دهیم و اعزام ها بر اساس برنامه انجام می شود و با هزاران تماشاگر به ورزشگاه می رویم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه دولت تصمیمات سختی را مدنظر قرار داده است، عنوان کرد: ما نیز در حوزه وظایف خود در ورزش فعالیت ها را پیش می بریم و باید بدانیم دشمنانی داریم که دندان تیز کرده اند.

سجادی با اشاره به اینکه ورزش ایران محترم است، بیان کرد: یعنی نمی توانیم انتخابات را به خوبی برگزار کنیم و نشان دهیم به بلوغ رسیده ایم؟

وی ضمن قدردانی از عملکرد هیات اجرایی، گفت: از هیات اجرایی تشکر می کنم اما این امکان وجود داشت که تاریخ انتخابات را بر اساس ضوابط قانونی در هیات اجرایی تصویب و اعلام می کردند و اینکه تعیین زمان برگزاری انتخابات در اختیار مجمع کمیته قرار گرفته، ارزشمند است.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه باید همدلی و وفاق در ورزش بیشتر شود، گفت: مقام معظم رهبری فرمایشاتی در حوزه ورزش دارند و بیانیه گام سوم مسئله ای است که باید مدنظر قرار گیرد، همچنین دغدغه هایی از سوی رییس جمهور در حوزه ورزش وجود دارد.

وی ادامه داد: برخی تکالیف از جمله بیمه، معیشت ورزشکاران، استفاده بهینه از اماکن ورزشی، تکمیل ساخت اماکن ورزشی، اعزام های ورزشی

وزیر ورزش و جوانان در مورد مهاجرت و پناهندگی برخی ورزشکاران، عنوان کرد: چرا سایر ورزشکاران را بد نام می کنید؟ اگر قرار است در کشور دیگری زندگی کنید یا اینکه یکسال به کشور دیگری بروید یا اینکه برای تحصیل به کشور دیگری مهاجرت کنید چرا در قالب تیم های ورزشی به اینکار دست می زنید و سایر ورزشکاران را بد نام می کنید؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها