معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس امنیت عمومی پایتخت:

عاملان شرارت بلوار اندرزگو دستگیر شدند

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی «بلوار اندرزگو» که منجر به مجروح شدن تعدادی شهروند شده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۶۴۷۳

به گزارش جام جم آنلاین، محمد زیدی با اشاره به دستگیری عاملان شرارت گفت: اوایل هفته گذشته، در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در بلوار اندرزگو که منجر به مجروح شدن چند نفر بوسیله سلاح سرد (قمه) شده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی از ماموران مرکز عملیات این پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران پلیس با اشراف و کار گسترده اطلاعاتی، مخفیگاه این افراد شرور را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، در سه عملیات غافلگیرانه و جداگانه هر ۶ عامل اصلی این درگیری را در مخفیگاهشان در نقاط مختلف شهر تهران دستگیر کردند.

زیدی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده که همگی دارای سابقه شرارت هستند، در همان بازجویی های اولیه به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را از این اقدام شرورانه، اختلاف حساب قبلی و قدرت نمایی ذکر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه هر ۶ متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند، در ادامه از تلاش ماموران پلیس برای شناسایی و دستگیری سایر مرتبطان با این پرونده خبر داد.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس امنیت عمومی تهران خاطر نشان کرد: پلیس اجازه قدرتنمایی به هیچ فرد و یا افرادی که بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره اندازند نخواهد داد.

وی از شهروندان خواست در این رسالت مهم، همیار و همگام پلیس بوده و گزارش های خود را به صورت شبانه روزی از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

منبع: پلیس تهران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها