سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت خبر داد

کلاهبرداری با ارائه رسید تقلبی

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو سارق و کلاهبردار حرفه ای در محله یافت آباد خبر داد و گفت: متهمان با تهیه رسید واریز تقلبی اقدام به کلاهبرداری می کردند.
کد خبر: ۱۳۶۶۳۱۹

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ پیمان لطیفی افزود: در پی مراجعه فردی به کلانتری ۱۵۱ یافت آباد و اعلام سرقت و کلاهبرداری با شیوه خرید اجناس و ارائه رسید تقلبی رسیدگی به موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار عملیات کلانتری قرار گرفت و ماموران تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات و پی جویی های انتظامی هویت متهمان را شناسایی شد افزود: متهمان در روز گذشته مجددا برای خرید اسباب بازی به یکی دیگر از فروشگاه های محله یافت آباد مراجعه و درخواست خرید و تحویل در محل در درب منزل را داشته که پس از هماهنگی لازم و ارسال اقلام درخواست شده سارقان حین دریافت مرسوله و پرداخت به همان روش و ارائه رسید تقلبی دستگیر شدند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهمان ۳۲ و ۳۷ ساله در تحقیقات اولیه به جرم انتسابی و سرقت و کلاهبرداری به روش ارایه رسید تقلبی معترف و تا کنون چهار نفر از مال باختگان شناسایی و کارشناسان ارزش کلاهبرداری انجام گرفته را تا کنون ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

سرهنگ لطیفی با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر جهت کشف جرایم احتمالی متهمان و شناسایی مال باختگان ادامه دارد خاطر نشان کرد: پرونده و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

منبع: پلیس تهران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها