دبیر ستاد ثبت نام دانش آموزان اداره کل آموزش وپرورش استان ایلام عنوان کرد:

دریافت وجه از دانش آموزان در زمان ثبت نام ممنوع است

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ایلام خبر داد:

تغییر ارزشیابی نوبت دوم دانش آموزان دوره ابتدایی

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ایلام گفت: ارزشیابی نوبت دوم دانش آموزان دوره ابتدایی در مناطق سردسیر و گرمسیر این استان تغییر کرد.
کد خبر: ۱۳۶۶۱۸۰
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ علی‌حسن عزیزپوریان افزود: تصمیم تغییر ارزشیابی نوبت دوم مدارس دوره ابتدایی با توجه به تصمیمات اخیر معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش انجام شده است.

وی ادامه داد: در شهرستان‌ها و مناطق مشمول، امتحانات گرمسیر باید برابر تصمیم ستاد امتحانات شهرستان و منطقه در خصوص ارزشیابی پایه های اول تا پنجم و هماهنگ منطقه ای پایه ششم عمل شود.

وی ادامه داد: در شهرستان های مشمول امتحانات سردسیر نیز علاوه بر اینکه کلاس های درس تمام پایه ها تا پایان اردیبهشت ماه باید استمرار یابد همچنین باید از دروس فارسی و ریاضی در پایه های اول، دوم و سوم و دروس فارسی، ریاضی و علوم در پایه های چهارم و پنجم از اول تا یازدهم خرداد ماه بدون ارائه برنامه امتحانی توسط آموزگار مربوطه آزمون کتبی اخذ شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام اضافه کرد: نتایج این آزمون در کنار ارزشیابی فرایندی طول سال تحصیلی با ابزار های مختلف برای ارزشیابی درس مربوطه مورد استفاده آموزگار قرار باید بگیرد.
 
وی اظهار کرد: طبق مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش، در نوبت دوم در پایه ششم ابتدایی آزمون هماهنگ منطقه ای با برنامه مشخص و هماهنگ برگزار و به عنوان یک ابزار در کنار سایر ابزارها و ارزشیابی فرایندی طول سال تحصیلی برای ارزشیابی هریک از درس ها مورد استفاده آموزگار مربوطه باید قرار گیرد.

عزیزپوریان گفت: بر اساس این بخشنامه کلاس های تقویتی طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش آموزان دوره ابتدایی به ویژه اجرای کامل طرح نذر خدمت تا پایان اردیبهشت ماه به منظور رفع بخشی از افت تحصیلی ناشی از شرایط کرونایی مورد انتظار است. 

عزیزپوریان در پایان گفت: به مدیران مدارس ابتدایی ابلاغ شده حداکثر یک هفته پس از اتمام دوره ارزشیابی و ثبت نتایج، نسبت به تحلیل نتایج ارزشیابی نوبت دوم اقدام تا برای رفع افت تحصیلی دانش آموزان دارای افت تحصیلی از ابتدای تیرماه از طریق کلاس های تقویتی اقدام لازم به عمل آید
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها