سرپرست سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری پایتخت خبر داد

سرقت در ستارخان با جرثقیل امداد خودرو

رییس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت خبر داد:

انهدام باند سرقت خودرو در تهران

رییس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری و انهدام باند سرقت خودرو خبر داد و گفت: با دستگیری اعضای باند چهار فقره سرقت خودرو به ارزش تقریبی ۱۵ میلیارد ریال کشف شد.
کد خبر: ۱۳۶۶۱۷۲

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ سیدعلی شریفی بیان کرد: در پی افزایش وقوع سرقت خودرو در حوزه استحفاظی پایگاه دوم پلیس آگاهی و لزوم شناسایی و دستگیری سارقان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت خودرو پایگاه قرار گرفت.

وی عنوان کرد: پس از وقوع سرقت، اطلاع حاصل شد خودروها در محدوده شهریار و ملارد دارای تردد هستند؛ اما با تحقیقات میدانی، هویت سارقان که جملگی دارای سوابق کیفری بودند شناسایی شدند.

رییس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران ابراز کرد: با شناسایی متهمان به اسامی کامران – امیر و جواد نتیجه تحقیقات به دادسرا منعکس شد که پس از هماهنگی های قضایی دستگیری اعضای باند در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه کلیه متهمین در شهرستان ملارد شناسایی، دستگیر و در بازجویی های پلیسی با عنایت به مدارک و مستندات موجود ناچار لب به اعتراف گشوده و به ارتکاب سرقت سه دستگاه خودروی دیگر اعتراف و یکدستگاه خودرو مزدا سرقتی در اختیار آنان نیز کشف و توقیف شد.

رییس پایگاه دوم پلیس آگاهی فاتب گفت: کلیه متهمان برای سیر مراحل و انجام تحقیقات تکمیلی با قرار صادره از سوی مرجع قضائی در پایگاه دوم پلیس آگاهی تحت نظر هستند.

منبع: پایگاه پلیس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها