سرپرست سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری پایتخت خبر داد

سرقت در ستارخان با جرثقیل امداد خودرو

سرپرست سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه ای خودرو خبر داد و گفت: متهم با استفاده از جرثقیل و در پوشش خودروهای امدادرسان اقدام به سرقت خودرو می کرد.
کد خبر: ۱۳۷۲۴۰۷

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ عبدالرضا محمدی افزود: در پی افزایش سرقت خودرو در محله ستارخان رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی به سرقت خودروها به وسیله یک دستگاه جرثقیل پی بردند، افزود: در تحقیقات و بررسی های تخصصی هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی و با اخذ مجوز قضایی به مخفیگاه متهم مراجعه و در یک عملیات منسجم پلیسی متهم دستگیر و جرثقیل و یک دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم ۴۵ ساله در تحقیقات اولیه پلیسی به سرقت خودرو با استفاده از جرثقیل و در پوشش خودروهای امدادرسان و ۵ فقره سرقت مشابه و همچنین انتقال خودروهای سرقتی از طریق باربری به استان‌های جنوبی کشور اعتراف کرد و مال‌باختگان نیز شناسایی شدند.

سرهنگ محمدی با اشاره به دستگیری همدست دیگر وی که در باربری خودروها را انتقال می‌داد، گفت: تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهمان و شناسایی مال‌باختگان ادامه دارد.

منبع: پلیس تهران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها