رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خبر داد

کشف ۵۰ فقره سرقت در پایتخت

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری متهمی که با سوء استفاده از غفلت مردم از دستگاه های خودپرداز غیر نقدی در سطح شهر تهران اقدام به سرقت می کردند، خبر داد و گفت: تا کنون ۵۰ نفر از مال باختگان شناسایی شدند.
کد خبر: ۱۳۶۶۱۷۱

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ جلیل موقوفه ای اظهار کرد: در پی افزایش سرقت از حساب بانکی شهروندان و مراجعه تعداد زیادی از مال باختگان در محله پاسداران، رسیدگی به موضوع و دستگیری سارقان را تیمی از ماموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران بر عهده گرفتند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات از مال باختگان و پی جویی های انتظامی به راز سرقت از حساب بانکی شهروندان پی بردند، افزود: براساس تحقیقات صورت گرفته مشخص شد سارقان با اطلاع از اینکه دستگاه خودپرداز غیر نقدی در سطح شهر به این صورت است که پس از استفاده و اتمام عملیات بانکی باید حتما خروج از حساب را وارد کرده و از حساب خارج شد که در غیر اینصورت حساب باز بوده و امکان انتقال و عملیات بانکی وجود دارد، پس از اتمام عملیات بانکی شهروندان اقدام به انتقال پول به حساب دیگر می کردند.

رییس پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه با درایت ماموران یکی از سارقان حین سرقت و انجام عملیات بانکی دستگیر شد، تصریح کرد: متهم ۳۵ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت از حساب بانکی شهروندان از دستگاه های خودپرداز غیر نقدی اعتراف و اظهار داشت با علم و آگاهی از این مورد، باند ۲۰ نفره ای با شناسایی دستگاه های مذکور، اقدام به سرقت کردیم و تا کنون ۵۰ نفر از مالباختگان نیز شناسایی شدند.

موقوفه ای با بیان اینکه کارشناسان ارزش کلاهبرداری صورت گرفته را تا کنون پنج میلیارد ریال اعلام کردند گفت: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم و دستگیری سایر متهمان و شناسایی مال باختگان ادامه دارد.

منبع: پایگاه پلیس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها