فرماندار فیروزکوه گفت:مردمی شدن طرح از سوی دولت در دست اقدام و اجرا است و حضور پویا، فعال، چشمگیر و شبانه روزی ستاد تنظیم بازار در این روزها بیش از پیش ضرورت دارد.
کد خبر: ۱۳۶۶۱۴۹


به گزارش جام جم آنلاین تهران،ابوالقاسم مهری فرماندار فیروزکوه در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان با اشاره به اجرای طرح هدفمندسازی ارز ترجیحی از سوی دولت در چند روز گذشته، اظهار داشت: مردمی شدن طرح از سوی دولت در دست اقدام و اجرا است و حضور پویا، فعال، چشمگیر و شبانه روزی ستاد تنظیم بازار در این روزها بیش از پیش ضرورت دارد.
وی خاطرنشان کرد: تقویم زمان بندی جلسات برگزاری ستاد تنظیم بازاردر این ایام باید متفاوت باشد و در این راستا پیشنهاد می شود که جلسات ستاد روزانه در محل فرمانداری شهرستان با حضور مسئولان برگزار شود.
فرماندار ضمن قدردانی از هماهنگی  مسئولان اداره جهاد کشاورزی و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، خاطرنشان کرد: دستگاههای خدمات رسان شهرستان هماهنگ و همسو  با هدف خدمات رسانی به شهروندان در روزهای اخیر به خوبی وظایف خود را انجام دادند که قابل قدردانی است.
مهری با بیان اینکه در شهرستان برای ذخیره کالاهای اساسی انبار سردخانه نداریم ، اضافه کرد: با توجه به این محدودیت به دستگاههای تامین کننده اقلام و کالاهای اساسی توصیه می شود که با نیاز سنجی کالاهای مورد نیاز شهروندان به طور روزانه تامین و توزیع شود.
وی گفت: اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان  ارائه گزارش روزانه را در دستور کار خود قرار دهند تا گزارشهای دریافتی پس از ثبت در دبیرخانه به عنوان گزارش عملکرد به استان ارائه شود.
مهری افزود: نظارت کامل به توزیع کالاهای اساسی در سطح شهرستان، کیفیت بهره برداری را بالا می برد.
وی با بیان اینکه برخی از کسبه با گرانفروشی به التهاب بازار دامن می زنند، اظهار داشت: تعدادی از کسبه به تخلف عادت کردند ، مقررات را رعایت نمی کنند و با این کار خود به التهاب بازار دامن زده و دولت را تخریب می کنند.
فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: در مقابل برخی از کسبه عملکرد و سابقه خوبی در بازار دارند و شناسایی و تقدیر از کسبه ای که با عملکرد خوب به آرامش بازار کمک می کنند در دستور کار قرار گیرد.
مهری با بیان اینکه  مدیریت بازار با به بهره گیری از تعامل  بین دستگاهی راهکار مناسبی برای خدمات رسانی بهتر است، ادامه داد:  امروز  محل کارزار و سربازی ما در جبهه تعادل بخشی وضعیت بازار برای رفاه شهروندان تعریف شده است.
وی تاکید کرد: کارگروه آرد و نان به طور مرتب برگزار شود و قیمت گذاری نهایی کالاها در ستاد تنظیم بازا نهایی و پس از مصوب شدن اعلام و اجرا شود.
این مسئول یادآورد شد: با تاکید مقام معظم رهبری درخصوص بهینه سازی وضعیت اقتصادی و معیشت مردم هدفمند سازی یارانه ها طی روز های اخیر اجرایی شده و بخشی از یارانه ها در اختیار مردم قرار گرفته است پیش از این، ارز دولتی به دست افردی می رسید که که خروجی لازم را نداشت  که با تلاش دولت سیزدهم و مجلس یازدهم این کار به شکل قانونمند و متعادل و متعارف در حال اجرا است.
گفتنی است: ، اعضای ستاد تنظیم بازار پس از نشست طی گشت مشترک از چند فروشگاه زنجیره ای و مغازه عرضه اقلام پروتئینی بازدید کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها