مسابقه بزرگ نهضت حفظ علوی در اسلامشهر پنج شنبه ۲۲ اردیبهشت با حضور حدود هزار کودک و نوجوان پس از سه روز به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۱۳۶۶۰۵۲

به گزارش جام جم اسلامشهر ؛ حجت الاسلام سید بهنام میرزاپور گفت : در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن و همچنین انگیزه بخشی جهت انس با قرآن کریم، دارالقرآن شهرداری اسلامشهر به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر اقدام به برگزاری مسابقه حفظ قرآن با عنوان «مسابقه بزرگ نهضت حفظ علوی» نمود.

وی با اشاره به استقبال خوب شهروندان از این طرح افزود : این مسابقه از ۲۰ لغایت ۲۲اردیبهشت ماه جاری، به مدت سه روز ، از ساعت ۹صبح الی ۱۲ظهر، با حضور ۹۶۹ نفر در سطح شهرستان اسلامشهر برگزار شد. که در بخش بانوان، ۹۴۷ نفر و در بخش آقایان ۲۲ نفر که در بخش حفظ ۵سوره کوتاه از جزء ۳۰ ویژه سنین ۴ تا ۶ سال (۴۴۷ نفر)، حفظ ۹ سوره کوتاه از جزء ۳۰ ویژه سنین ۷ تا ۹ سال (۳۰۰ نفر) و حفظ سوره نبأ ویژه ۹ سال به بالا (۲۲۲نفر) به رقابت پرداختند.

میرزاپور بیان کرد: این مسابقات همزمان در ۵ مرکز اعم از؛ دارالقرآن شهرداری اسلامشهر، شعبه نورالهدی و فاطمه الزهرا(س)و همچنین در کانون ایمان و مدرسه دخترانه قدر برگزار شد که در آن شایسته سادات شمس، رویا قریشی و سکینه مولایی از مربیان و حافظان کل قرآن کریم دارالقرآن شهرداری اسلامشهر به داوری این دوره از مسابقات پرداختند.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر در رابطه با استقبال خوب کودکان و نوجوانان و تکمیل ظرفیت مرحله اول این طرح نیز گفت: خوشبختانه با استقبال خوب کودکان و نوجوانان اسلامشهری مرحله اول این طرح با حضور حدود یک هزار شرکت کننده برگزار شد که به دلیل تکمیل ظرفیت بسیاری از عزیزان موفق به شرکت در مرحله اول نشدند، به همین خاطر مرحله دوم طرح نهضت حفظ علوی بزودی برای حضور دیگر نوجوانان اسلامشهری برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها