اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد

پیش‌بینی وزش باد شدید در تهران

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد

آسمان نیمه ابری در استان تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران امروز وضعیت کمی ابری تا نیمه ابری را تجربه خواهد کرد و در بعضی نقاط مستعد، مانند ارتفاعات، احتمال بارش باران، رگبار و رعد و برق وجود دارد.
کد خبر: ۱۳۶۵۹۸۰

به گزارش جام جم آنلاین، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران، امروز کمی ابری تا نیمه ابری و در برخی ساعات همراه با وزش باد شدید و در پاره ای نقاط (به ویژه در نیمه جنوبی و غربی استان ) گاهی وزش باد خیلی شدید و خیزش موقتی گردوخاک و در پاره ای نقاط بویژه ارتفاعات استان گاهی همراه با رگبار باران و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

از شنبه (۲۴ اردیبهشت ماه) تا دوشنبه (۲۶ اردیبهشت ماه) آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش ملایم باد و از بعد از ظهر دوشنبه و طی روز سه شنبه (۲۷ اردیبهشت ماه) آسمان گاهی نیمه ابری و در ساعات بعدازظهر بویژه در بخش‌های شمالی گاهی همراه با رگبار و رعد و برق مورد انتظار است. همچنین امروز کاهش نسبی دما و از فردا تا روز دوشنبه روند افزایش دما و روز سه شنبه مجددا کاهش دما پیش بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه آلودگی- امین آباد و آبعلی با کمینه دمای ۱ درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

آسمان تهران فردا (۲۴ اردیبهشت ماه) صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی یکشنبه (۲۵ اردیبهشت ماه) صاف گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها