سرپرست شرکت گاز استان یزد گفت : در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت گاز استان یزد ، 300 موتور خانه مراکز آموزشی استان اصلاح و بهینه سازی شده است .
کد خبر: ۱۳۶۵۴۰۷

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین ، سعيد عقلي در بازدید از تعدادی از مدارس استان به  مناسبت هفته تجلیل از مقام شامخ و بزرگ معلم اظهارداشت : شرکت گاز استان نگاه ویژه به مقوله مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در استان دارد و  در همین راستا 800 مرکز آموزشی شناسایی شده در فاز اول ، وموضوع 300 مورداز آنها در دستور کار امسال شرکت قرار گرفته و امیدواریم با همراهی مدیران مدارس شاهد اتمام بهینه سازی مراکز آموزشی تا پایان سال 1402 باشیم.

وی  به اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش و تاثیر معلم در زندگی دانش آموزان در  زمان حال و آينده پرداخت و افزود: هر نگاه و حرکت معلم به چهره دانش آموزان اثر ماندگاری تا سالیان سال در زندگی آنها خواهد داشت و هر نکته ای که به دانش آموز گفته می شود تاثيرات شگرفي در روح و روان محصلين داشته از اين رو مي بايست  شرايط به منظور آرامش نسبي معلمين عزيز به منظور ايفاي نقش اصلي و تاثير گذار خود فراهم گردد.

 

عقلی با اشاره به تقدس شغل معلمي و سوگند خداوند به قلم به عنوان ابزار معنوي معلم ادامه داد: قلمداد نمودن خداوند باري تعالي به عنوان نخستين معلم بشريت و نقش هدايت گرانه و تربيتي انبيا و اوليا الهي بيانگر جايگاه معنوي اين حرفه بوده لذا وظيفه همگان است كه قدردان زحمات خالصانه و جهاد گرانه قشر فرهنگي استان ياشند.

سرپرست شركت گاز استان يزد در ادامه به موفقيت هاي كسب شده توسط دانش آموزان يزدي اشاره و افزود:بدون شک جایگاه علمی استان  مرهون تلاش ها و فداکاری های قشر زحمت کش جامعه یعنی معلمین و مربيان بوده لذا اميدواريم ضمن ارتقاي جايگاه فعلي با تغيير نگرش هاي موجود و تقويت مراكز فني و حرفه اي، شاهد تربيت دانش آموزان متخصص و كار آزموده در زمينه هاي مختلف باشيم.

سعید عقلي در پايان با اشاره به اينكه مي بايست  همه اوقات  دو امر مهم یعنی تعليم و تربيت مورد تکریم و تمجید قرار گیرند افزود: شهادت یکی از الگوهای شاخص معلمی و استادی این روز بهانه اي است به منظور حضور پررنگ تر در مراكز آموزشي و استماع نقطه نظرات اساتيد و بهره گيري از تجربيات غني آنها مي باشد.

گفتني است سرپرست شركت گاز استان يزد و هيات همراه از دبيرستان حكيم زاده، هنرستانهاي وطن چي و استقامت بازديد و با مدير و كادر آن مجموعه به گفتگو نشستند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها