روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر؛

اولین جشنواره آب و رسانه برگزار می شود

معاون بهره برداری وتوسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر؛

منهول‌های فاضلاب بر ضد حشرات موذی در 3 شهر سم‌پاشی شد

معاون بهره برداری وتوسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از سم‌پاشی منهول‌های فاضلاب بر ضد حشرات موذی در شهرهای مختلف خبر داد و اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن فصل گرما و به منظور جلوگیری از تکثیر سوسک و حشرات موذی عملیات سمپاشی منهول‌های فاضلاب در سه شهر بوشهر، گناوه و دیلم اجرا شد.
کد خبر: ۱۳۶۵۲۴۵

 

 

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر،معاون بهره برداری وتوسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از سم‌پاشی منهول‌های فاضلاب بر ضد حشرات موذی در شهرهای مختلف خبر داد و اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن فصل گرما و به منظور جلوگیری از تکثیر سوسک و حشرات موذی عملیات سمپاشی منهول‌های فاضلاب در سه شهر بوشهر، گناوه و دیلم اجرا شد.

روح الله دوانی با بیان اینکه تاکنون 16 هزار و 950 منهول فاضلاب سم‌پاشی شده است گفت: همچنین در همین راستا در یک سال گذشته شستشوی 139 کیلومتر شبکه فاضلاب و لایروبی 894 منهول فاضلاب در 3 شهر بوشهر، گناوه و دیلم انجام شده است.

وی یکی از مشکلات شبکه‌های فاضلاب رشد حشرات موذی دانست و بیان کرد: در این راستا سم‌پاشی منهول‌های فاضلاب برای حذف این حشرات موذی یکی از طرح‌ها است که تأثیر به‌سزایی در ارتقا بهداشت عمومی جامعه دارد.
معاون بهره برداری عصرتوسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اضافه کرد: در اجرا این عملیات تمام جوانب و نکات ایمنی برای جلوگیری از آلودگی محیط زیست انجام می‌شود و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

 

جام جم آنلاین بوشهر-زهرا ماندنیان فرد-خبرنگار

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها