تیزر رسمی، گزارش تصویری آثار شرکت کننده و جدول برنامه اجراهای جشنواره ملی پانتومیم ایران منتشر شد.
کد خبر: ۱۳۶۵۲۳۵

به گزارش جام جم آنلاین از امور ارتباطات رسانه ای و روابط عمومی جشنواره ملی پانتومیم، بر اساس جدول منتشر شده در روز نخست جشنواره،پنج نمایش انتظار به کارگردانی علی عماری از زنجان، کلروفیل به کارگردانی رضا نیک خواه از آذربایجان شرقی، آه لیدی مکبث به کارگردانی سهیلا میرزاخانی از استان مرکزی، اد قالاسی به کارگردانی مهدی صالحیار از استان آذربایجان شرقی، اسیر آزاد به کارگردانی سجاد آقا بابایی از استان تهران و اکسیژن پوک به کارگردانی سید میلاد آل عبایی از استان هرمزگان روی صحنه می رود.

برپایه این گزارش در روز دوم جشنواره نیز پنج نمایش به اسامی سقوط به کارگردانی شهاب پیر ولی از استان مرکزی، بازیچه و زندگی به کارگردانی بهزاد اسکندری از استان کرمانشاه، پنجره به کارگردانی سعید افخمی نمین از استان اردبیل، نوازنده به کارگردانی اصغر محمدی از استان زنجان و می به کارگردانی علیرضا اسماعیلی از استان کردستان به روی صحنه می رود.

همچنین بنا به اعلام دبیرخانه جشنواره نمایش ایموجی به کارگردانی مجتبی ناظمی از استان کرمان در آخرین لحظات از حضور در جشنواره انصراف داد و متاسفانه امکان حضور نمایش جایگزین نیز فراهم نشد.

این گزارش می افزاید: تیزر رسمی جشنواره نیز رونمایی شد.این تیزر شامل بخشهایی از آثار پانتومیم هنرمندان داخل و خارج کشور است. همچنین گزارش تصویری آثار شرکت کننده در جشنواره نیز انتشار یافت. فاطمه کرمی از هنرمندان جوان سینماگر استان زنجان سازنده آثار مذکور بوده است.

در جشنواره امسال 11 اثر از استانهای مختلف کشور در بخش مسابقه با یکدیگر به رقابت می پردازند و آثار شرکت کنندگان به وسیله گروه سه نفره داوری مرکب از علیرضا ناصحی، یاسر خاسب و یونس ولی پور مورد ارزیابی و قضاوت قرار می گیرد. همچنین گروه داوری منتقدان شامل مصطفی محمودی، امین اشرفی و علی آقاجانلو نیز جایزه این بخش را به یک اثر برتر جشنواره اهدا می کنند.

جشنواره ملی پانتومیم ایران از ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت امسال با ریاست امرالله حسنی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و دبیری ساسان قجر هنرمند پیشکسوت پانتومیم در استان زنجان برگزار می شود.

تیزر و جدول برنامه اجراهای جشنواره ملی پانتومیم ایران منتشر شد

 

تعداد بازدید : 9
تعداد بازدید : 10

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها