سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان وبلوچستان گفت: خوشبختانه نهمین دوره آزمون استخدامی در شرایط ایده‌آل و قابل قبولی در سطح استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۶۵۰۳۲

ابوالفضل احمدزاده در گفتگو با جام جم آنلاین سیستان وبلوچستان اظهار داشت: یکی از مواردی که همواره در حوزه رعایت حقوق عامه از سوی این دادیاری و به دستور دادستان مرکز استان پیگیری می شود موضوع برگزاری آزمون استخدامی و عمومی در شرایطی مناسب در سطح استان است.

 

وی افزود: سال گذشته نیز در همین راستا بازدیدهایی از این مراکز انجام گرفت که نواقص متعددی مشاهده و مراتب طی نامه ای مکتوب به سازمان سنجش کشور اطلاع رسانی شد که در مرحله بعد مکلف به رفع کمبودها شدند.

 

وی ادامه داد: همزمان با برگزاری نهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در رشته های شغلی مربوط به وزارت آموزش و پرورش که در روزهای 15 و16 اردیبهشت ماه جاری برگزار شد، شخصاً طی دو روز متوالی از تمامی حوزه های امتحانی به همراه نماینده سازمان سنجش بازدیدهای میدانی انجام دادم و نواقص مطرح شده سال گذشته مجدد مورد بررسی قرار گرفت.

 

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته ضعف در سیستم تهویه، سرمایش و نحوه چینش صندلی ها جزو موارد عمده ای بود که به مسئولان متذکر شده بودیم که خوشخبتانه امسال دیگر شاهد آنها نبودیم و غالباً مرتفع شده بود که این تحول از سوی داوطلبان نیز بیان شد و رضایت مندی خود را اعلام می کردند.

 

وی تاکید کرد: مهیا ساختن شرایط کافی و زیرساخت های اولیه برای رفاه حال داوطلبان در برگزاری آزمون های استخدامی و مشابه آن جزو ابتدایی ترین حقوق شهروندی مردم عزیز و فهیم استان است که به فضل الهی و تلاش مسئولان و نظارت دادستانی امسال به طور کامل رعایت شد و این رویه در سال های آتی نیز تداوم خواهد داشت.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها