رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف بیش از ۲۸۱ کیلو گرم ماده مخدر شیشه در محور مواصلاتی
رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف بیش از ۲۸۱ کیلو گرم ماده مخدر شیشه در محور مواصلاتی "بندرعباس-میناب" خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۴۹۱۸

 

به گزارش جام جم انلاین هرمزگان،رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف بیش از ۲۸۱ کیلو گرم ماده مخدر شیشه در محور مواصلاتی "بندرعباس-میناب" خبر داد.

 

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان اظهار داشت: در راستای اجرای مأموریت های ابلاغی از سوی دستگاه قضایی استان، مأموران انتظامی ایست بازرسی شهید چغازردی در محور مواصلاتی "بندرعباس-میناب" از انتقال محموله بزرگ مواد مخدر صنعتی به وسیله یک دستگاه تریلر متعلق به قاچاقچیان باخبر شدند و عملیاتی را برای توقیف محموله مورد نظر طراحی و اجرا نمودند.

 

وی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی و پشتیبانی عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان، مأموران انتظامی، تریلر مورد نظر را حین تردد شناسایی و پس از تعقیب و گریز، ضمن توقیف آن در بازرسی به عمل آمده، ۲۸۱ کیلو و چهارصد گرم ماده مخدر شیشه را که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط نمودند.

 

مجتبی قهرمانی همچنین خاطرنشان کرد: در جریان این عملیات، یک نفر دستگیر شده است که با صدور قرار تأمین کیفری، بازداشت می‌باشد.

 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان ضمن قدردانی از اقدامات مسئولان و کارکنان خدوم نیروی انتظامی استان که در ایام ماه مبارک رمضان و با وجود روزه داری در انجام مأموریت های محوله، مقتدرانه و مجاهدانه تلاش می کنند، تأکید کرد: خوشبختانه با تمهیدات دستگاه قضایی و تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی استان هرمزگان، فضای استان برای فعالیت سوداگران مرگ ناامن شده که این دستاورد مهم در سایه تعامل خوب و تشریک مساعی تحقق یافته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها