رئیس جمعیت هلال احمر پارس‌ آباد:

جسد مرد غرق شده پس از چهار روز پیدا شد

رییس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال‌ احمر اعلام کرد؛

اسکان اضطراری ۲۸۰ گرفتار در سیلاب

رییس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به اسیب دیدگان سیل و آبگرفتگی در ۱۷ استان کشور و اسکان اضطراری ۲۸۰ نفر خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۴۷۴۷

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه امدادرسانی جمعیت هلال‌ احمر، مهدی ولی‌پور با اعلام این خبر افزود: به هزار و ۹۵۰ نفر در ۷۰ شهرستان کشور شامل هفت شهر، ۴۸ روستا، ۲۵ منطقه عشایرنشین که زندگی روزمره آن‌ها متاثر از سیلاب و آبگرفتگی بود، امدادرسانی شد.

ولی‌پور ادامه داد: از این تعداد ۲۸۰ نفر اسکان اضطراری دریافت کرده و ۶۰ نفر نیز به نقاط امن منتقل شده و با کمک ۱۷۵ تیم عملیاتی هلال‌ احمر تخلیه آب از ۲۰۰ منزل مسکونی صورت گرفت.

وی تصریح کرد: در این مدت زمانی ۵۹ تخته چادر، ۷۴۲ کیلوگرم نایلون، ۸۷۶ پتو، ۲۳۱ تخته موکت، ۱۱۰ بسته غذایی، ۲۹۷ قوطی کنسروجات، ۳۱۲ گرم برنج و ۱۱۰ قرص نان در بین حادثه‌دیدگان توزیع شد.

ولی‌پور یادآور شد: در این ۹ روز سیل و آبگرفتگی استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، تهران، چهارمحال‌وبختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه‌وبویراحمد، لرستان و یزد را درگیر کرده بود.

رییس سازمان امدادونجات همچنین از فوت ۲ نفر از هم‌وطنان خبر داد و گفت: در شهرستان هریس آذربایجان غربی یک نفر بر اثر سیل و در شمیرانات تهران یک نفر به دلیل رعد وبرق درگذشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها