از مهم‌ترین قسمت‌های اینستاگرام برای جذب فالوور واقعی و نیز بهبود کسب و کار شما در فضای مجازی تبلیغات بازدیدی اینستاگرام است که می‌توان با روشی به صرفه بسیار پر بازده عمل نمود.
کد خبر: ۱۳۶۳۴۱۱
 
آشنایی کامل با تبلیغات cpm (بازدیدی) اینستاگرام-آکادمی فرجی
 
 
از مهم‌ترین قسمت‌های اینستاگرام برای جذب فالوور واقعی و نیز بهبود کسب و کار شما در فضای مجازی تبلیغات بازدیدی اینستاگرام است که می‌توان با روشی به صرفه بسیار پر بازده عمل نمود.

در ادامه به شرح روش‌هایی برای افزایش بازدید از تبلیغات شما، روش راه اندازی و مفاهیم رایج تبلیغات CPM به کمک آموزش اینستاگرام و... پرداخته شده است.


تبلیغات CPM اینستاگرام (بازدیدی) چیست؟


تبلیغات CPM یا بازدیدی اینستاگرام به معنای پرداخت نمودن هزینه به ازای هر هزار بازدید از تبلیغات شما می باشد. تبلیغات بازدیدی با عنوان تبلیغات نمایشی نیز شناخته می‌شود و گاهی به آن تبلیغات گسترده می‌گویند که هدف آن افزایش بازدید و شناخته شدن کسب و کار شما می‌باشد.

با آموزش اینستاگرام و از طریق تبلیغات بازدیدی می توان در کوتاه ترین زمان با جذب فالوور واقعی به کسب درآمد از طریق برند خود پرداخت. به واسطه تبلیغات نمایشی مخاطبان زیادی با محصول شما آشنا می شوند و در این روش تبلیغ هیچ دردسر و دشواری وجود ندارد و راهی کاملا آسان برای معرفی برندتان می باشد. تبلیغات بازدیدی موجب افزایش رشد، ارتقاء پیج، افزایش جذب فالوور واقعی و در نتیجه فروش بیش‌تر محصول خواهد شد.


روش راه اندازی تبلیغات بازدیدی و مفاهیم رایج آن


 برای بهبود کسب و کار خود در اینستاگرام به واسطه طی مراحلی می توان تبلیغات بازدیدی را در پیج خود ایجاد نمود که شامل موارد زیر می شود:

     1. ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید و در صورت نداشتن حساب کاربری آن را ایجاد نمایید و تمام اطلاعات کاربری خود را در آن وارد نمایید.

     2. در ستون سمت راست قسمت منو بر روی گزینه (ساخت کمپین) کلیک نمایید.

     3. در این قسمت گزینه تبلیغات بازدیدی را در صفحه جدید انتخاب کنید.

     4. در صفحه بعد اپلیکیشن مورد نظر خود را از میان تلگرام و یا اینستاگرام انتخاب کنید که برای تبلیغات بازدیدی اینستاگرام باید بر روی گزینه اینستاگرام کلیک کنید.

     5. در بخش بعد باید روش تبلیغات بازدیدی را از میان دو گزینه استوری و پست انتخاب نمایید که گزینه پست تا حدودی بهتر از استوری می باشد.

     6. در قسمت بعد باید قیمت مورد نظر را طبق شرایط پیج اینستاگرامی خود انتخاب کنید و پنل نیز یک قیمت پیشنهادی را به شما ارائه می دهد که بهتر است در شروع تبلیغات بازدیدی برای کسب و کار قیمت پیشنهادی را انتخاب نمایید.در قسمت بعد نیز باید میزان بازدید از تبلیغات خود را برای جذب فالوور واقعی مشخص کنید که پس از مشخص نمودن این اطلاعات دو قسمت برای شما در صفحه نشان داده می شود :

میزان هزینه برای کل کمپینی که شما ایجاد نموده اید.
 
مشخص کردن تعداد پیج هایی که می توان با شرایط مشخص شده شما در آن ها تبلیغات بازدیدی ایجاد کنید که وبسایت این پیج ها را برای شما نمایش می دهد و در صورت مشاهده می توانید پیج های نا مناسب را از این قسمت حذف نمایید.

     7. در صفحه بعد می توانید با انتخاب عکس یا ویدیویی مناسب و نیز توضیحات، کپشن و وضعیت کامنت در افزایش بازدید از تبلیغ خود موثر واقع شوید.

     8. در قسمت آخر با بررسی اطلاعات تکمیلی کمپین خود و نیز اصلاح آن می توانید آن را تایید نمایید.


اهمیت تبلیغات بازدیدی و نحوه بهتر عمل کردن آن


 برخی از اهداف تبلیغات بازدیدی به شرح زیر می باشد:

1. تبلیغ برند و آگاهی از برند شما بدون کلیک کاربر بر روی تبلیغ

2. به واسطه تبلیغات بازدیدی می توانید مشتری و مخاطب های خود را شناسایی نمایید.

3. با شناسایی مخاطبان خود می توانید با هزینه کم تر کاربران خود را با برند خود ارتباط دهید.

4. پس از گذشت مدت زمانی کمپین تبلیغات شما را فقط به مخاطبان نمایش کمی دهد و موجب بهینه‌سازی تبلیغات بازدیدی شما می‌شود.

برای بهتر شدن نتیجه حاصل از تبلیغات بازدیدی می توانید از روش‌های زیر کمک بگیرید:

بهتر است که برای افزایش جذب فالوور واقعی و نیز بازدید از تبلیغات شما مخاطبانی را هدف بگیرید که به زمینه کاری شما علاقه دارند زیرا به این طریق می توانید میزان درآمد و کسب و کار خود را رونق دهید. تبلیغاتی را طبق آموزش اینستاگرام انتخاب کنید که مورد پسند مخاطبانتان باشد. از تصاویر، ویدیو و ویژگی های جذاب در تبلیغات خود استفاده کنید. از تبلغات تکراری دوری کنید و نباید بیش از 3 بار آگهی های شما توسط مخاطب دیده شود.

به واسطه تبلیغات بازدیدی و آموزش‌های اینستاگرام همراه با شرکت در دوره اینستا استاد معین فرجی، با روشی صحیح می‌توان در کوتاه‌ترین زمان بازدهی بیش از انتظار از برند خود مشاهده نمود و با مدیریت بهینه هزینه‌ها ظرفیت بالایی از نمایش و بازدید تبلیغات خود را ایجاد کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها